babytutta
Forumet er livet
jeg skal nemlig på tur i helgen,til min kjære søs i oslo, og mine elskverdige tantebarn på 1 og 2 1/2 år som jeg savner helt sinnsykt.... skulle forrige helg, men pga stengte fjelloverganger i hele landet omtrent så gikk ikke det. så fikk fri denne helgen og, og sambo har fri mandag så da blir vi noen dager. så nå har jeg pakka, vaska klær, skal rydde/vaske bilen, stashe meg selv å så drar vi etter sambo har vært på jobb... er ofte på turer i helgene..men like gøy hver gang å ta seg en tur, hvertfall til søs og de.skal gå på skøyteisen med eldstemann som er begynt med hockey (som far så sønn[:D]) å på ikea, å så bare surre rundt og kose oss... har ikke flust med peng, så blir bare å ta det heeelt med ro.
meeen den jævla tanta har ikke dukka opp enda, og jeg skal ned kjøpe ny spray etterpå....skulle ha kjøpt en gravi test og da, hehe, TENK om den hadde vært pos-da hihi, det skulle tatt seg ut vi som ikke en gang strever med å prøve i prøveperioden, og pcos OG ingen spermier hos sambo..haha. og så kasta bort 1300 på en spray om den mot all formodning i verden hadde vist pos..neitakk[:D]
*erlovådrømmesant?*
god helg da jenter....... kos dere masse. gleder meg til "testuke" neste uke[:D]
meeen den jævla tanta har ikke dukka opp enda, og jeg skal ned kjøpe ny spray etterpå....skulle ha kjøpt en gravi test og da, hehe, TENK om den hadde vært pos-da hihi, det skulle tatt seg ut vi som ikke en gang strever med å prøve i prøveperioden, og pcos OG ingen spermier hos sambo..haha. og så kasta bort 1300 på en spray om den mot all formodning i verden hadde vist pos..neitakk[:D]
*erlovådrømmesant?*
god helg da jenter....... kos dere masse. gleder meg til "testuke" neste uke[:D]