Ha en fin helg, alle sammen!

Snickers

Gift med forumet
Ja, for det er freeeeedag!!---and I like it! Akkurat nå har jeg en gutt i en lavvo i skauen, en gutt sovende i senga si og en gutt hos mormor. I dag skal mellomsten feires i bhg og med familieselskap i ettermiddag----så jeg sitter her og lager muffins på mårran---til bhg!!! Hohoho!
Håper du får en  flott fredag, og en nydelig helg----hvor enn du måtte befinne deg!!

Stor klem fra meg! ;-)

gooood helg ja :D det hørtes jo utrolig deilig ut! ;D ååh, blir kanskje en prøvesmaking på muffinsen idag  tidlig da !;)

her tordner,lyner og pøøøøser det ned

God helg!! =D
Nå sitter jeg her hjemme uten barn. Har faktisk sendt han i barnehagen selv om eg har fri i dag. Trengte sårt en fridag.. hehe. I helgen blir det besøk av venninner og ungene deres =)
Mandag har eg bursdag så då blir det god middag og avslapping.
(samboeren jobber hele helgen og mandag så det er litt kjedelig)

innlegget kom to ganger... 

Go helg :)

Her bi det å pleie meg sjøl og satse på at e snart bi frisk.
E veldig pyton å ha så vondt i halsen. Men men. Må nu vell bi bra snart :)

Snickers, hipp hurra for bursdagsbarnet. Håper han (og resten av familien, åffkårs) koser seg masse.

Jeg nyter litt fred og ro i skrivende øyeblikk, siden mitt kjære opphav tok med seg Crazybaby på tur. I morgen skal vi på kino og ta en øl eller to etterpå, og på søndag er det jentekveld. emoticon

Gratulerer med bursdags barnet Snickers :)

Etter jeg har vært på jobb i dag skal jeg ha jentekveld med 2 av mine snupper :) 
I morgen skal jeg i kirken å se Juliann gifte seg :) Deretter servere & stå i baren i det bryllupet :) gleder meg :)

Så på søndag blir det pakking til vi reiser på onsdagen :D 

GOOOOOOOOOD HELG alla ihoppa :) 

Etter jeg har vært på jobb i dag skal jeg ha jentekveld med 2 av mine snupper :) 
I morgen skal jeg i kirken å se Juliann gifte seg :) Deretter servere & stå i baren i det bryllupet :) gleder meg :)

Vel overstått familiebursdag! Nydelig vær, var på terrassen store deler av tiden ;-)Nå er mine to minste i seng, og i natt sover eldsten hos mormor, for han skal få være med å kjøre sykler til start ved Nordsjørittet i morgen tidlig ;-)
I morgen kveld blir det fest på meg og gubben!!!! Juhu!!!!!!!!

Back
Topp