Ha en fin dag!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ønsker alle en strålende dag! :-)
Har dere noen spesielle planer idag?

Ha en fin dag du også :)
Ingen spesielle planer i dag, jobb, hente unger osv.
Du da?

En strålende dag ønskes deg også!! Her skal jeg prøve å rydde litt, hvis kvalmen tillater det! Vært oppe hele natta og spydd! Men klarer ikke sove fordi jeg er så kvalm! Så, det blir en rolig morning iallfall!!Du da? Noen planer? :)

Stakkars deg! Det hørtes ut som en lang natt.
Håper formen din blir litt bedre utover dagen! :-)

Jeg har ingen store planer idag. Håper å kjøpe meg noen strikkepinner, og fordype meg i strikkeboken for begynnere! Hi hi! Har så lyst til å lære meg å strikke babysokker, luer osv. :-)

Stakkars deg! Det hørtes ut som en lang natt.
Håper formen din blir litt bedre utover dagen! :)

Jeg har ingen store planer idag. Håper å kjøpe meg noen strikkepinner, og fordype meg i strikkeboken for begynnere! Hi hi! Har så lyst til å lære meg å strikke babysokker, luer osv. :)

Jeg også har så lyst å lære meg å strikke! Hvilken bok har du kjøpt? Hørtes ut som noe jeg vil investere i! :)
Jeg hekler mye, men har utrolig lyst å lære meg å strikke! Kjøpte meg pinner å var godtigang for en stund siden, men det dabbet vel av! Nå er jo motivasjonen på topp!

Jeg skal rydde litt i heimen, gå til jobb, kjøpe noen julegaver, jobbe, og så gå hjem igjen i kveld og slokne på sofaen.

strålene dag til deg også ;) her har jeg rydda litt i huset, for gubben og foreldra hans skal spise lunsj her når de er ferdig med å rive take på ny huset(skal flytte i desember, nettopp kjøpt hus) så skal jeg på jobb fra kl halv tre ca :( (virkli ikke lyst til det, vil bare sove...)

Ha en fin dag du også! Planen er å lese... har eksamen neste mnd... menneh, frister det? Eh, nei.. :-P

Back
Topp