Ha en fin dag!!!

3barnsmor*30

Forumet er livet
Hva skal dere i dag da??

Her er våre planer:
Boklansering!!!
http://www.gyldendal.no/Barn-og-ungdom/3-6-aar/GGB/Klara-og-Gangsterklubben

Forfatteren er ei venninde av meg fra barne- og ungdomsskolen. Den forrige boka kom for to år siden. Og den er kjempefin. Ungene elsker den! Så vi gleder oss til denne også.
Hun skal også lese på oslo bokfestival i morgen. Anbefaler dere med litt større barn også å ta de med og høre!!!

Ellers ser det ut til at det blir både sol og skyer i dag. Og vi skal pakke og flytte enda mer ting. Mannen må snekre litt og jeg må nok male litt lister og begynne å vaske litt.

Ha en strålende dag!!!

I dag skal jeg først kose meg med guttene fram til ca 14, da kommer pappaen og skal ha de i kveld mens jeg er på jobb [;)]

Vi har ingen planer, men det blir vel en tur ut, ser ut som om det blir ok vær [:)]

jeg skal en liten tur på jobb, el så skal jeg nyte den fine høst dagen som vi har idag[:D]

i dag er det bare kose dag med lillegullet mitt[:D][:D] å i kveld får vi besøk av ett vennepar på middag[:D][:D]

I dag skal vi i et bryllup til et venne par av oss. Vielsen begynner klokken 13.00, så da skal snuppa være med, men etter vielsen skal vi plassere henne hos min mor og min stefar der hun skal ligge over alene for første gang. Så blir det å dra avgårde til festlokalet til kaffe og kaker i åtte tiden i kveld! Gleder oss kjempe masse [:D]

I dag skal jeg og frøken tanntroll gå tur i frognerparken sammen med ei venninne og hennes datter. Så blir bare kos i solen [:D]

Back
Topp