Ha en fin dag

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Ha en fin dag dere![:)] Og god helg til alle sammen!!

Nå skal eg være dagmamma frem til kl.2 i dag, så er det rett på jobb, og jebbe til 10 i kveld...hedigvis ferdig tidligere i dag..[:)] 

Resten av helgen skal eg koooose meg med snuppa! Også blir det nok opp til svigers, så snuppa får bade i badestampen[:D] Mannen skal jobbe på tomten hele helgen, så vi får begynne å røyse huset ganske snart(kansje ut i neste uke, om vi er heldige[:D])

Hva skal dere i dag/helgen da?[:)]

God morgen![:D]

Så kjekt! Håper du får en fin dag på jobb i dag![;)]

I dag fyller verdens skjønneste lille gutt 2 år!!! Hipp hurra!!! Nå er han i barnehagen og feirer der, og så skal han få pizza og pakker av mammen og pappen sin senere i dag. Fikk en liten i dag morges også da[:)]

Så i dag blir det å handle inn til familieselskap på lørdag og barneselskap på søndag. Må bake to kaker, (har allerede bakt boller og kanelboller), lage gelètog el., finne ole brum figurer til å ha på kaka, handle inn til vafler og lapper, brus ++++. Utenom det må jeg bestille meg jordmor, bestille resten av blomstene til bryllupet, vaske og jah, PUUH, styyyyre på![:D]

Hipp hipp hurra for
Eliah 2 år!!!!

Ha en fin-fin dag alle sammen!! [:D]

Hipp hurra for Eliah!![:D] 

kos dere i helgen, kjekt med bursdags'selskap[:)]

Hurra for Eliah!!! [:D][:D]
Her skal jeg stortsett jobbe, men det er heeelt greit for fra mandag av så er det 3 uker ferie!! [:D][:D]
Ha en suuper helg snupper! [:D]

Back
Topp