Ha en fin dag

!!

Forumet er livet
VIP
Håper alle får en fin dag[:)] 

Her må eg gjøre MYE husarbeid idag! har ikkje vaska gulv siden fredag, så det MÅ eg gjøre i dag! bare så utrolig tiltak å gjøre det nå når formen er å variert[X(][8D] 

Senere idag får eg besøk, så da blir det hjemmelaga pizza til middag[:)] også får eg KANSJE svar på jobben i dag, eller senere i uka! litt nervøs for om eg ikkje får jobben, men det får eg bare ta som det kommer![:-] Hadde hvertfall hvert kjempe deilig å få jobben, så slipper eg å tenke mere på permisjonspenger. da kan eg bare nyyte resten av svangerskapet[:)]

Hva skal dere i dag da?[:)]

I lige så, mamma til leah [:D]

Her i gården er det jobb frem til klokka tre - må prøve å få gjort ganske masse i dag!
Etter jobb går jeg ut fra at jeg kommer til å være aldeles utslitt, det har jeg vært de siste dagene. Så da får jeg slappe av litt og lage lettvint middag, og så får jeg hller gjøre litt husarbeid i kveld.

I går klarte jeg å rydde kjøkkenet og koste rusk fra under spisebordet. I dag skal jeg prøve å vaske litt klær! Jeg må liksom sette meg små, overkommelige mål på den fronten for tiden.

Jeg er hjemme fra jobb i dag. Vondt i halsen og slakk og litt feber.
Skal prøve å fa vaska en maskin med klær, det hoper seg sånn opp.
Eller skal vi i bursdag til farmor til sambo i kveld. Håper jeg er litt mer opplagt da.

Her sov vi alle tre til kl 09 i dag, herlig! Nå har vi akkurat spist frokost. Driver med bleieavvenning på snuppa, så er travle dager. Men, nå begynner det å gå veldig bra[:)] Håper du får jobben mamma til leah[:D]

har nettopp levert emma i bhg, hun sa hadet til meg før vi kom inn døra, så ingen dårlig samvittighet for å levere henne selv om jeg er hjemme i dag nei[8D]
skal på ultralyd halv 1, se hvor langt jeg er på vei. også skal jeg innom noen butikker å se om jeg finner noe fint[;)]
ellers skal jeg på kino i dag, sex and the city, mannen er borte, så da skal emma sove hos mormor.
sove lenge i morra, blir deilig!!
ha en super dag da alle sammen!! [:D][:D]

Back
Topp