ha en fin dag videre jenter!!

en_til_på_vei?

Elsker forumet
holder dere oppdatert når det gjelder testen jeg skal ta[:D] men skjer ikke før jeg får testene i posten...
så må vente litt...

men uansett hold meg oppdatert om hva som skjer her også.. når det gjelder troll(folk) man må holde seg unna...
for vil ikke snakke med slike folk.. har hatt nok med sånne folk å gjøre...

at jeg får helt fnatt,.. [:'(] så unngår man bare å svare disse så forsvinner dem vel av seg selv.. da det ikke er noe som skjer.. [&:]

håper i hvertfall det.. synes det var så hyggelig på dette forumet og håper det fortsetter med det[:D]

kos dere masse i dag søte jentene mine[;)]

Du også[:D][:D][:D] Kos deg masse[:D][:D]...som du ser har jeg ikke klart å gå enda....men ble så irritert da det gikk opp for meg hva dere mente med troll....og hvem jeg tror trollet er[:@]

Men skal svelge det i meg og håpe på at trollet forsvinner[:D][:D][:D]
Gleder meg til å høre svar på test[:D][:D][:D] Krysser det jeg har for deg[:D]

takk du også[:D][:D][:D] men jeg har ikke riktig enda klart å gå.. for kjente at det begynte å koke for meg også.. når jeg la disse kortene i sammen.. med hvem denne person(trollet) er...

jeg hadde en veldig rar magefølse.. da hun skreiv her tidligere på et innlegg... å følte seg truffet...[:@] men ville jo ikke beskylde noen før man veit...[8D]

om man er flink til å ikke skrive til hun og la den person få oppmerksomhet så skal det vel gå ganske fint[:D][:D] men man må virkelig bitte tenna i sammen. men det skal vi klare for å få et fint forum[:D][:D]

takk snuppa[:D] håpe og krysse for at jeg får muligheten til å komme til dere hadde vært så hyggelig

gleder meg til opdatering om testinga[:D] har en god følelse for deg[;)]

og trollet... vel.. don't feed it..

Satser på at du får bli her i novemberforumet[:D][:D]

HA EN FORTSATT FIN DAG
Lykke til med testing[:D] Og vi håper trollet snart kommer seg tilbake i skogen der det hører hjemme!!!

tusen takk alle dere søte jentene...

ja det er sant, men ville ikke at det trollet skal ødelegge stevninga her for oss i hvertfall[8D]
at det ikke går an og finne på andre ting lixsom[:-]

jeg tester nå til uka.. nei.. jeg prøver så godt jeg kan og fokusere på oss her hjemme.,.
så fort jeg får testene i posten klarer ikke jeg å vente mere... å håper den gode følsen stemmer sistemannimagen.. krysse for det søta

koooos dere masse i dag dere søte jenter

ORIGINAL: lilly28

Satser på at du får bli her i novemberforumet[:D][:D]

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Joffen

HA EN FORTSATT FIN DAG
Lykke til med testing[:D] Og vi håper trollet snart kommer seg tilbake i skogen der det hører hjemme!!!

den siste setningen var ganske bra sakt.. haha

Back
Topp