Ha en fin dag da dere!!

!!

Forumet er livet
VIP
Snuppa og meg sitter å spiser frukost nå! Har en del og ordne i dag! Må skaffe meg skattekort også!

Så i dag er det jobb fra halv 10 - 00.00[:-] Først dagmamma frem til 4-så er det rett på jobb etter det! Så det kan bli travelt, både i dag og i morgen[X(] 

Hva skal dere i dag da? [:)] 

Ha en fin dag snuppa!!![:D]

Hvorfor jobber du så lange vakter? Høres slitsomt ut!! Håper du koser deg på jobb?[8D]

Her er det begynt å komme litt stress før bryllupet! Alt som skal ordnes, og alle som må ringes for å avtale, og ikke minst siste handling av småting (kjøre rundt i heeeele byn) [8D] Men det går fint!!![:D]

Ønsker dere alle en flott dag!![:)]

Ikkje så lange vakter, men siden eg er dagmamma frem til 18.August, og måtte begynne i ny jobb 5.August...blir det veldig mye nå[8D] 

Så det er bare en vanlig arbeids'dag på 8 timer i den nye jobben[:)] Utenom dagmamma jobben eg har nå!
Men det kal bli DEILIG å bli ferdig med dagmamma jobben, for det er veldig slitsomt å komme rett på jobb etter en dag med fullt kjør av barna[8D]

Så gøy!!! Gleder meg til å se bilder(om du vil dele med oss)[:D] Blir stas å stå brud! Har du mye igjen?

Skal ikke si at jeg misunner deg der gitt[:-] Hørtes utrolig slitsomt ut...Hadde gått i gulvet for lenge siden jeg...[8D]

Her skal det tas litt mer med ro enn i går...Skal snart ut å shoppe litt stempel og sånt... Ikke mye..

Så skal jeg hjem og rydde inn scrappe sakene mine og lage et kort...Og innen jeg er ferdig med det, så er det tid for UL kl 13...[:D]

Så hjem og skrelle poteter til hjemmelaget potetmos og kjøttboller til middag[8D]

Skitt ass...Har blitt husmor...Tror nesten jeg må gå og legge meg[:-] Ble litt mye dette...[8D]

Høres ut som at det skal bli godt for deg å bli ferdig med dagmamma-jobben ja! [;)]

Har ikke så mye igjen nå nei! Bare gjøre ferdig festprogrammene, og så er det bare siste finnish som kjøreplan, stryke duker ++++++[:)]

Gleder oss!! Og selvfølgelig skal dere få se bilder![;)]

*maca* Ja, tro meg! det ER slitsomt[8D] hehe[:)] Men penger må en ha i kassa...så da er det bare å stå på frem til permisjon![:-]      Kos deg på ul, og scrapping...det er gøy[:D]

Mollå, gleder meg!![:)] 

ORIGINAL: *MaCa*

Skal ikke si at jeg misunner deg der gitt[:-] Hørtes utrolig slitsomt ut...Hadde gått i gulvet for lenge siden jeg...[8D]

Her skal det tas litt mer med ro enn i går...Skal snart ut å shoppe litt stempel og sånt... Ikke mye..

Så skal jeg hjem og rydde inn scrappe sakene mine og lage et kort...Og innen jeg er ferdig med det, så er det tid for UL kl 13...[:D]

Så hjem og skrelle poteter til hjemmelaget potetmos og kjøttboller til middag[8D]

Skitt ass...Har blitt husmor...Tror nesten jeg må gå og legge meg[:-] Ble litt mye dette...[8D]

For et program.. og for et koneemne [:D][:D] Jeg legger meg litt av bare tanken[8D]

Og lader opp til kveldsvakt[:D]

Back
Topp