Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erSom overskriften sier: Ønsker jeg dere alle en fin dag!!
Her er været bare pyton i dag, så jeg skal ta litt forefallent husarbeide og strikke litt igjen tenker jeg. Må bli ferdig med prosjektene mine![]()
Er ikke alltig like lett å rive seg vekk fra pcnFint m regnversprosjektskal snart begynne å gjere noko "vetigt" eg òg, må berre komme meg vekk frå pc'n først... Ha ein fin dag!
JA dere må være forsiktig på isen. JEg falt for et par år siden og slo bakhodet veldig hardt. Resulterte i kraftig hjernerystelse og sykemldt i 2 uker! :-/Så flink du erDårlig vær her også.. Var mildt og holke i dag tidlig da jeg skulle levere ungen i bhg.. Heldigvis har hun antisklisko og jeg hadde brodder, så vi greide oss uten knall og fall
Hatt en strålende dag på jobb i dag, skikkelig opptur etter den dritdagen jeg hadde i går (hadde null energi til å gjøre noe som helst og endte med å dra hjem etter to timer) og mandag som bare var stress...
Har for en gangs skyld litt energi til overs etter jobb, så nå skal jeg bare sitte med pcen bittelitt til også skal jeg rydde huset og prøve å få meg en lur før mann og barn skal hentes på jobb og bhg..
I kveld blir det årsmøte i fagforbundet med julebordMmmm.. Gratis mat
![]()
Det hørtes ikke noe godt ut! Er nesten like redd for å skli bittelitt på isen som å falle, for det gjør så vondt i bekkenet når bena sklir fra hverandre.. Brodder all the wayJA dere må være forsiktig på isen. JEg falt for et par år siden og slo bakhodet veldig hardt. Resulterte i kraftig hjernerystelse og sykemldt i 2 uker! :-/
Kos deg masse på julebord i dag! Høres deilig ut!!![]()
Spiste du middag før du dro på julebord??? Hyggelig å høre at det var bra da i alle fallDet hørtes ikke noe godt ut! Er nesten like redd for å skli bittelitt på isen som å falle, for det gjør så vondt i bekkenet når bena sklir fra hverandre.. Brodder all the way
Julebordet var helt fantastiskMasse deilig mat
Angrer på at jeg spiste middag først
![]()
Ja, det var italiensk julebord og ingen visste på forhånd hva vi kom til å få servert.. Var veldig nervøs for om det skulle være bare masse spekeskinker og myke oster, for det er liksom det jeg ser på som italiensk.. Og da måtte jeg ha sittet der skrubbsulten og sett på de andre som koste seg..Spiste du middag før du dro på julebord??? Hyggelig å høre at det var bra da i alle fall![]()