Ha en fin dag alle sammen!!

Mrs.J

Elsker forumet
Som overskriften sier: Ønsker jeg dere alle en fin dag!!

Her er været bare pyton i dag, så jeg skal ta litt forefallent husarbeide og strikke litt igjen tenker jeg. Må bli ferdig med prosjektene mine :P

Fint m regnversprosjekt :) skal snart begynne å gjere noko "vetigt" eg òg, må berre komme meg vekk frå pc'n først... Ha ein fin dag!

Som overskriften sier: Ønsker jeg dere alle en fin dag!!

Her er været bare pyton i dag, så jeg skal ta litt forefallent husarbeide og strikke litt igjen tenker jeg. Må bli ferdig med prosjektene mine :p
Så flink du er:) Dårlig vær her også.. Var mildt og holke i dag tidlig da jeg skulle levere ungen i bhg.. Heldigvis har hun antisklisko og jeg hadde brodder, så vi greide oss uten knall og fall:)

Hatt en strålende dag på jobb i dag, skikkelig opptur etter den dritdagen jeg hadde i går (hadde null energi til å gjøre noe som helst og endte med å dra hjem etter to timer) og mandag som bare var stress...

Har for en gangs skyld litt energi til overs etter jobb, så nå skal jeg bare sitte med pcen bittelitt til også skal jeg rydde huset og prøve å få meg en lur før mann og barn skal hentes på jobb og bhg..

I kveld blir det årsmøte i fagforbundet med julebord:) Mmmm.. Gratis mat;)

Så flink du er:) Dårlig vær her også.. Var mildt og holke i dag tidlig da jeg skulle levere ungen i bhg.. Heldigvis har hun antisklisko og jeg hadde brodder, så vi greide oss uten knall og fall:)

Hatt en strålende dag på jobb i dag, skikkelig opptur etter den dritdagen jeg hadde i går (hadde null energi til å gjøre noe som helst og endte med å dra hjem etter to timer) og mandag som bare var stress...

Har for en gangs skyld litt energi til overs etter jobb, så nå skal jeg bare sitte med pcen bittelitt til også skal jeg rydde huset og prøve å få meg en lur før mann og barn skal hentes på jobb og bhg..

I kveld blir det årsmøte i fagforbundet med julebord:) Mmmm.. Gratis mat;)
JA dere må være forsiktig på isen. JEg falt for et par år siden og slo bakhodet veldig hardt. Resulterte i kraftig hjernerystelse og sykemldt i 2 uker! :-/
Kos deg masse på julebord i dag! Høres deilig ut!! :)

JA dere må være forsiktig på isen. JEg falt for et par år siden og slo bakhodet veldig hardt. Resulterte i kraftig hjernerystelse og sykemldt i 2 uker! :-/
Kos deg masse på julebord i dag! Høres deilig ut!! :)
Det hørtes ikke noe godt ut! Er nesten like redd for å skli bittelitt på isen som å falle, for det gjør så vondt i bekkenet når bena sklir fra hverandre.. Brodder all the way;)

Julebordet var helt fantastisk:) Masse deilig mat:) Angrer på at jeg spiste middag først;)

Det hørtes ikke noe godt ut! Er nesten like redd for å skli bittelitt på isen som å falle, for det gjør så vondt i bekkenet når bena sklir fra hverandre.. Brodder all the way;)

Julebordet var helt fantastisk:) Masse deilig mat:) Angrer på at jeg spiste middag først;)
Spiste du middag før du dro på julebord??? Hyggelig å høre at det var bra da i alle fall :)

Spiste du middag før du dro på julebord??? Hyggelig å høre at det var bra da i alle fall :)
Ja, det var italiensk julebord og ingen visste på forhånd hva vi kom til å få servert.. Var veldig nervøs for om det skulle være bare masse spekeskinker og myke oster, for det er liksom det jeg ser på som italiensk.. Og da måtte jeg ha sittet der skrubbsulten og sett på de andre som koste seg..

Skulle bare spise bittelitt middag før jeg dro ut, men middagen var så god at jeg spiste mye;)

Fikk plass til en god porsjon med julebordmat og masse kaker uansett, så det gikk veldig fint:) Kjenner jeg gleder meg til jul nå:) Er ikke bortskjemt med god appetitt til vanlig og bruker ikke spise mer enn 2 ribbebiter på julaften, og blir like skuffet hver gang, for jeg synes det er så godt at jeg skulle ønske jeg hadde plass til mer.. Denne jula skal jeg hive innpå av alle godsakene som blir satt fram:) mmmmmmm:)

Back
Topp