ha en fiiiin søndag alle snupper her inne

babytutta

Forumet er livet
hva dere skal idag da??
selv er jeg på jobb noen timer, til kl 1300. så skal vi kjøre søndagstur et stykke, hente noe ved, så innom svigersøs og de på vei hjem..
så skal jeg legge opp gardiner, sparkle noen vegger og grunne de (pusser opp) så skal jeg henge litt på internett om jeg rekker, og så skal vi lage god mat og sikkert se film eller noe i kveld..
[:)]

ha en fiiiin søndag. klem Babytutta![:)]

i lige måde.
vi er litt i huset og ordner litt små ting, pusser opp vi også
men bor jo hjemme hos mine foreldre siden vi ikke har 2 doer.

ORIGINAL: hegemw

i lige måde.
vi er litt i huset og ordner litt små ting, pusser opp vi også
men bor jo hjemme hos mine foreldre siden vi ikke har 2 doer.

må dere ha 2 doer for å kunnebo der?[:D]

Vi skal prøve å få gått en tur iag vi da.
Ellers bare kose oss hjemme, med god mat og kanskje en film ikveld.

Ha en strålende søndag alle sammen.

Stor klem. [:D]

i dag så skal eg gjøre minst mulig [:D] nettopp stått opp eg no,deilig[:D]

samboer var på jobb på denne puben i går også. eg var hjemme hos en venninde,damen til en av sjefene på denne puben. såg på tv og koste oss i pysjen og låg godt under ett teppe på sofaen[:D]
skulle hente samboer i 3 tiden,men de var ikke ferdig når eg kom så eg hentet meg en bøtte og en klut og vasket alle bordene og stolene inne på ett rom der det hadde vært 30 årsdag. så plutselig ble vi fort ferdige[:D] så var ikke i køy før ca 5 i natt[:D] 

god søndage til alle sammen[:D]

sånn da har jeg mala og sparkla soverommmet.mangler litt så er det klart for maling..
effektiv søndag.nå skal jeg råte meg resten av dagen med koooosekveld med sambo[:)]
blir nok å gjøre fremover jah!

Her har det vært en kontordag, masse papirarbeid før min bedre halvdel og jeg spiste en romantisk middag på byen. Jeg var sjåfør må nok komme tilbake til sunne vaner nå, he he.....

Back
Topp