Ha en fi n dag da dere!!

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
idag er eg 14 uker...men fortsatt 5 uker til ordinær ul *lenge til*[;)]

Idag tenkte eg at meg og kidsa skulle ut på tur i "skogen" eller å dra på besøk til noen! Begynner å bli en smule lei av å gå hjemme, så gleeeder meg til å begynne i jobb i morgen[:)] 

Dere skal i dag da?

Ha en fin dag, da dere:)

Jeg skal til legen, og så skal vi i barselbesøk i kveld. Have a nice day[:)]

Kos dere masse i skogen!![:D]

Jeg får besøk av ei venninne og lille babygutten hennes. Eliah er i barnehagen[;)]

Senere skal jeg til sydama med brudekjolen, fikse noen småting[:D]

Han en fin-fin dag snupper!!![:D]

Jeg skal på kafe med en vennine :) Så skal jeg rydde og vaske litt hjemme, samt ta meg en tur med hesten min :)
Ha en fin dag alle sammen :):)

Jeg og snuppa er bare hjemme å koser oss [:)]
Har null energi til å finne på noe.... [8|]
Hun skal sikkert ut en tur med farmora etterhvert, å da skal jeg SOVE! [:D]

Skal være hjemme [:'(] og begynner å bli temmelig lei av det jeg også. Gleder meg sårt til skolestart om 1 uke og 4 dager til..[&o] *sukk* det virker som det er en evighet til...!

ORIGINAL: *Sperminator*

Skal være hjemme [:'(] og begynner å bli temmelig lei av det jeg også. Gleder meg sårt til skolestart om 1 uke og 4 dager til..[&o] *sukk* det virker som det er en evighet til...!

Haha, ikke sant![8D] eg begynner på jobb i morgen, men vesla begynner ikke i barnehagen før 18.august, og føler det er leeenge til! Hvert hjemme i 22 år nå, og er lei....så må komme meg ut i litt jobb nå før eg begynner på enda 2 nye år hjemme[8D]

oi oi så langt du er komme tenk 14 veke nesten rart me er i samme mnd men sån er det noen tidlig andre seint [;)] I dag skal eg kunn slappe av og kose meg, skal til mamma på middag med søskene mine i em så blir vel sittende utover kvelden slik som me pleier når alle samlest .Har ellers diskutert litt om me skal til farmora mi og sei at ho skal bli oldemor[8D] klare ikkje heilt bestemme meg der, ein del av meg vil vente litt til ,ein an del veit at ho blir sur og fornerma hvis me seier det lenge etter 12 veke og ho skal reise vekk i neste veke og eg vil ikkje ta det over telef .så får se ka det blir til [:D] Ha ein god dag da alle mann

Har vært i byen på utekafè og det var kjempe deilig. Sola skinner og det er herlig med ferie! Har støvsuga og sambo gjør klar bilen til ferie i morgen. Vi drar på langhelg til Lofoten [:)] skal bli godt å komme seg bort litt.
Og i kveld skal jeg hjem til foreldrene mine å vise frem ultralyd bilder, de har vært på ferie og ikke sett de enda. Ha en fortsatt fin dag alle sammen [:D]

Back
Topp