Ha det bra snupper!! :)

Ventejente

Glad i forumet
Da må nok dessverre jeg også forlate dere... Var på UL i dag etter å ha mast meg til det på legevakten i går, der var det dødt! Hadde en mistanke om det så jeg tar det faktisk ikke så tungt! .....ennå! Får nok en reaksjon senere! Nå skal jeg ta tabletter, kontroll på fredag så er det ferie! Håper jeg blir den siste som forlater februar forumet!!! Kommer til å savne hele gjengen!! Gooood klem til dere alle og lykke til med de små spirene!! 

Nei, så utrolig trist!! Uff, nå blei jeg lei meg....masse lykke til videre, håper neste spire sitter fort!

Så trist da :(

Men bra du tar det fint :)

Kan jeg spørre om hvorfor du mistenkte det? Må ikke svare altså :)

Huff da, ikke bra!

Men håper du klarer å nyte sommeren, og at du snart har et nytt knøtt på gang :0)

sommeren skal nytes uannsett! Har en liten gutt fra før som fortjener den perfekte sommerferien! 

Hadde egentlig ikke en konkret mistanke, men mer en følelse.. Snakka med en venninne som mista i fjor og hun fortalte om hvordan hun ikke følte seg helt gravid og at når hun mista var det akkurat som om det var forventa. Akkurat sånn følte jeg det i dag, det var mer enn bekreftelse på noe jeg følte på. Så litt rart egentlig... Tror det tøffeste blir å omstille tankegangen! Men med ferie og masse opplevelser på gang så tror jeg nok det skal gå fint  

Ha en kjempe fin sommer alle dere andre rugere!!

:( synes dette var triste nyheter.....

Utrolig redd selv om dette skal skje,.... 

Men masse lykke til videre og god sommer:) 

Stooooor sommerklem!

Back
Topp