Ha de små i senga..

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Er d noen fler som sover med de små sammen med seg stort sett hele natta? Her våkner mini utpå natta og er småvåken,men legger seg fort til å sove om jeg tar han i dobbelsenga. Sambo mest borte,så synes det er greit å ha mini sammen med meg enn på et annet rom. Så mellom 1 og 6 våkner han og får komme inn.. Meeen,har vell en sviende bakside,så han skal vennes av med det når sambo kommer hjem og mini nærmer seg to:p

Lillemoor; så godt å høre at det bare ikke er hos oss! Trodde d bare var vi som hadde d slik...
Jeg synes d er skikkelig kos,nå når han er 'så' liten! Og håper d går å avvenne han med d rundt 2års alderen,selv om det sikkert tar noen uker...

ja sånn er det her oxo...
tenker jeg må gjøre noe med saken nå til sommeren (vist jeg gidder[8D])
det er jo kos da, men hun har begynt å breie seg så jeg får ikke plass omtrent [&o]

han våkner mellom 1 og 3 og da henter jeg an i søvne[:-]

Yngste får ikke sove sammen med oss, hun bare marker rundt, klatrer opp i vinduet o.l.
Eldste derimot sov sammen med oss hver natt til hun fikk eget rom for 10 mnd siden, og gjør det stort sett enda[;)]

bare når hun er syk...
ellers vil hun ikke. skal bare leke og herje...
roer seg best i sin egen seng.

Nei, det hadde jeg aldri klart[8D] Tar han inn i senga på morgenen, da farter han jo rundt i hele senga. Så må holde han fast i foten, når han kryper langs kanten, for han stuper rett utfor hvis ikke[&:]

han her legges i egen seng, og vi prøver ha han der hele natta.... men i det siste og hvis han er syk blir det til at han er oppi vår seng i løpet av natta. Orker ikke stå over sprinkelsenga timesvis nattestid.
som regel tasser min kjære inn og sover hos storesøster når lillemann våkner, for vi har så sykt liten seng. (større seng til sommeren, i nytt hus!!)

Huff. Jeg må dessverre rekke opp hånda her... De siste to ukene har han fått kommet opp i senga vår, siden han er så tett.

og nå kjenner jeg at jeg ikke makter å ta kampen. Jeg er for stor rett og slett. Men må vel... Siden det snart kommer ei lita tuppe som antakelig kommer til å sove sammen med oss...

Her havner han i senga vår litt utpå natta ja... Litt latskap fra vår side antakeligvis, men det er såå deilig å ha den lille varme kroppen der
Han må vel venne seg til å sove i senga si etterhvert, (-ikke om jeg aner hvordan jeg skal få det til..Jeg henter ham i søvne nærmest, og noe skrikekur er jeg ikke interessert i..) men mamma bare ler av meg når jeg sier det, for jeg kom visst inn i senga deres lenge etter at jeg hadde begynt på skolen...
Trøster meg med at de fleste sover i sin egen seng rundt konfirmasjonsalder..

Hun våkner mellom 7-9.30 som regel og da samsover vi til vi står opp kl 10
har gjort det siden hun ble født. nå kobler jeg hun ikke til puppen lenger så da får hun flaska.

fungert supert.[:)]

æ e egentli gla ta æ har ein gut som ikke søv i samme sæng som oss.. hainn bli turbo når'n kjæm i vårres sæng[8D]
E'n syk så søv hainn fortsatt itj nå bra mellom oss, så da har æ brukt å lagt mæ atme'n eiller at'n har logge oppå mæ, på gjestesænga som står innpå rommet hainnes[;)]

han her sover aldri i samme seng som oss.. da sover hverken vi eller han noe godt, så det er best for alle parter at han sover i sengen sin [:)]

Back
Topp