Ha barnevakt..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Når er det ok og være borte fra babyen noen timer? Har en vennine som har sagt hun kan passe Adrian noen timer vist jeg har lyst og gå ut en kveld. Jeg tenkte når han var blitt 3 månder at det kan gå an..? Men så er jeg litt redd for og gå fra han oxo..kommer sikkert til og savne han og ikke tenke på noe annet da..Noen me erfaringer om dette?

Johanne var to mnd, da vi hadde barnevakt til henne første gang, det gikk helt greit, men vi lå våken en stund og lurte på hvordan hun hadde det og om hun gråt [;)] Så ringte jeg til foreldrene mine med en gang jeg sto opp for å høre hvordan det hadde gått. Hun fikk mme da så hun trengte ikke puppen min for å få mat, derfor kunne hun være borte hele natta.

eg har hatt pass til amalie eit par timer.. gjekk fint de.. ho får mme så det går jo fint. skal på jule bord 10 des og då har eg tenkt å ha pass til ho heile natta.. går sikkert fint men gruer meg ltt..
Av erfaring så trur eg at det er bedre å berre hoppe i det.. du får begynna i da små!!![:D]

Det er opp til hver enkelt å velge det..Jeg var barnevakt for sønnen til venninna mi fra han var 4uker gammel..Hadde han om natten oxo..Han tok flaske så det var ikke noe problem..
Men jeg kommer sikkert til å være kjeme nervøs første gang jeg skal være borte fra babyen min når den tid kommer..
Man blir jo litt "avhengi" av barnet sitt..

Men ett par timer tar du nok ikke skade av..Sikkert bare godt å få tenke litt på seg selv oxo vet du..

Du får ha lykke til [:)]

Med førstemann var vi borte i ca 4timer,da ho var 8uker...
Måtte liksom få sett Ringenes Herre på kino![:)]
Det gikk greit det,men hadde nok ikke greid noe lenger tid enn det.
Greit å bare ta noen timer først,sånn for sin egen del- ungen greier det bra stort sett,værre med forldra![;)]

Tror sander var rundt en måned jeg.. da passa mamma han.. men han var vel ca 2-3 måneder før jeg lot noen "andre", altså ikke nærme familie passe han..

Takk for svar. Har jo latt mamma passe han før mens var på kino. Og han tar både flaske og mme,så da får jeg satse på at det går bra med en by tur da[:)] Kvir meg litt til og være vekke fra han,men får vel hoppe i det[:)]
Gledr meg jo litt til og gå ut oxo! Har barnevakt til nyttårsaften,så får ta det da. Høres jo ut som det skal gå bra og være vekke lenger en et par timer[:)]

marcus var 6uker første gang mamma hadde han noen timer og var ca 7uker første gang han lå over hos mamma.det gikk kjempefint.

Back
Topp