H2O MOP - Noen som har den?

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Ser den kan brukes på alle slags gulv! Det er jo supert da! Får man både den stor til å bruk på gulv, og den lille til å bruke på andre ting, for 999,- eller?

De sier så :/ Men, vet ikke om det stemmer liksom

Det er forresten en ting jeg lurer på ang. slike dampvaskere;

Hvor blir dritten av? Fester den seg på "moppen", eller bare dyttes den lengre bortover gulvet?

Edit: Søk opp den H2O-greia på youtube, så får man se folk tester den :)

Men, føler enda at det virker veldig overtroisk at den skal funke så godt :/ Men, frister å kjøpe den..

Jeg lurer på enda en ting:

Når man først har brukt den lille "børstetuppen" som passer fint til fugene mellom fliser. Blir det ikke da litt ekkelt å bruke den for å rengjøre stekeovnen etterpå da? Og når man først har brukt den i en skitten stekeovn, vil ikke hvite fliser bli svart om man bruker mellom fugene etterpå? Eller bruker man èn tupp til fuger, og èn tupp til do, og èn tupp til stekeovn f.eks.?

Er absolutt ikke negativ, siden jeg egentlig har lyst på en dampvasker selv. Men må stille noen kritiske spørsmål før jeg virkelig bestemmer meg.

Her fant jeg en test av dampvaskere:
http://housekeeping.about.com/od/surfacefloors/tp/topsteammops.htm

H2O-mop kom på andre plass, så det er jo ikke verst. Står at moppen har god oppsugingsevne, så da slipper man å tenke på klissvåte gulv etter rengjøring :)

Åååh, jeg fikk så lyst til å kjøpe en slik i julegave til meg selv - NÅ! Skulle ha vasket her hjemme, men gidder ikke dra fra bøtte og fille. Hadde vært morsomt å rengjøre på en helt ny måte!

frister veldig selv å skaffe det.. :p Lider av å vaske gulv, tak å alt som følger med hver dag -.-

Mirakel09 skrev:
frister veldig selv å skaffe det.. :p Lider av å vaske gulv, tak å alt som følger med hver dag -.-

Det gjør IKKE jeg! Men hadde kanskje blitt litt mer morsomt å vaske med en sånn :p

iallefall rundt dassen! :p Slepper vi å røre det :D

Mirakel09 skrev:
iallefall rundt dassen! :p Slepper vi å røre det :D

Nåja! Det er så ekkelt å vaske rundt doen! Vasker aldri doen uten hansker, jeg. Og så har jeg egne kluter til doen og rundt der. Hender jeg til og med kaster klutene etter å ha brukt de der. SÅ ekkelt synes jeg det er...

JEg har også kikket på den der, men er usikker på om jeg tør å handle fra tvshop greier... skulle så gjerne hatt en dampvasker ting til å rengjøre på utsiden av kjøkkenskaper og sånn... babygrøt som er sølt på tripptrapp stolen sitter så forferdelig fast også og da har jeg troa på at en dampvasker kan få det bort... hadde vært digg å slippe å skylle kluten hundreogørten ganger i varmt vann :p

Legokloss skrev:
JEg har også kikket på den der, men er usikker på om jeg tør å handle fra tvshop greier... skulle så gjerne hatt en dampvasker ting til å rengjøre på utsiden av kjøkkenskaper og sånn... babygrøt som er sølt på tripptrapp stolen sitter så forferdelig fast også og da har jeg troa på at en dampvasker kan få det bort... hadde vært digg å slippe å skylle kluten hundreogørten ganger i varmt vann :p

Tviler ikke på kjøpet.. Har kjøpt Zumba Fitnes der ifra.. Så får det du betiller så det er ikke noe problem.. :) Det jeg tviler på at om den virkelig funker sånn som de sier..

Kjøpte denne til min mor i fjor å hun er fornøyd. Iallefall til gulvet, vi har prøvd den på skitne bilseter men setet ble bare vått og flekken var igjen men:p tok bort en god del røyklukt fra en sofa når vi brukte den. Fastbrent fett i en ovn tok den også lett ( ovn som sikkert ikke er vasket på 20 år:p) Hun har den gamle modellen da:p

Back
Topp