H20 mop X5 fra Tvins.com

RandiMarie

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med denne damp vaskeren? Jeg har alltid blitt helt overbevist av alt det teite på tv shop:P Lettlurt til de grader, men klarer å la være å kjøpe! Lurer på om denne fungerer bra på rengjøring av tepper å sånt? Håper noen har peiling, er dritt lei av Jif moppen som bare snur seg rundt å klasker i golvet :O
Hvis noen har prøvd H20 vac X5 (støvsugeren) vil jeg gjerne høre om den også;)

Vet ikke svaret på dette dessverre..
Men det jeg KAN si er at jeg har kjøpt flere ting hos tvins,å har ikke vært fornøyd med noen av dem!
De holder ikke det reklamen lover i det hele tatt!

Hmmm, hvilke ting har du prøvd da? Har aldri prøvd noe selv, men ei venninne har noe alà Abtronic som visstnok fungerer ganske bra!

Jeg har prøvd Derma seta som det liksom skulle være lekende lett å få glattbarberte bein av.
Dette produktet var bare søppel!

Og har kjøpt TOBI maskinen som skal gjøre stryking gøy..
Den ga ikke noe godt resultat,å det ble bedre med ett helt vanlig strykejern.

Dampstøvsugere er veldig effektive :) eneste er at jeg synst personlig ikke at det lukter så godt, er jo "bare" damp, så lukter dermed damp.. men dæven så rent det blir

kanskje visst maskinen er fra andre enn tvins.com men min var hvertfall ikke verdt pengene!
Søskene mine og foreldrene mine prøvde også denne maskinen min og de synes også at produktet fungerte veldig dårlig!
Så er ikke bare min mening :P

Denne H2O Mopp X5 dampvaskeren selges på http://www.jula.no, for kr 999,- vist man orker å dra på selve butikken (ligger en på Lade, trondheim) kan man helt sikkert få en demonstrasjon av noen som jobber der. kanskje få prøve selv også ; ) pluss at det ikke er noen fraktkostnader heller ! Bare drivstoff ; )

Back
Topp