H1E3* 0EG

camilla82

Elsker forumet
2an n6en h1e3*e 0eg?? Even har 3e2t 0ed tastat4ret 6g nå har han 3åst det *å en e33er annen 0åte så det b35r ta33 5nn50e3360

Hva s21er 0ed datan???[8|][8|][8|]

Hahahaha[:D]
Har du prøvd å skifte 'språk'? Hvis du vet hvordan det gjøres. Skjedde med ei venninne for en liten stund siden, men husker ikke om hun skifta språk eller om hun enkelt og greit skrudde pcen av og på[8D]

kanskje greit å få ringt data butikken i morgen...kanskje det er en måte å få låst de opp,evt fått levert den inn for en titt

Skjønner du plages litt, men kunne vi tatt det på norsk?

ORIGINAL: 2007baby

Ha ha ha..morsom du [:D] Det der var et språk bare jeg kan[8D][8D] Imponert eller?[:D]

Tusen takk engle_mamma[:)]  Det var jo ganske enkelt,men data er ikke min sterkeste side akkurat[8D]

ORIGINAL: *LiLLa*

jada,jeg fikk spriten du sendte i posten[:-]

Den er jævlig sterk, tok en slurk før jeg sendten avgårde til deg og jeg har virkninger etter den enda[:o]

ORIGINAL: engle_mamma

ORIGINAL: camilla82

ORIGINAL: 2007baby

Ha ha ha..morsom du [:D] Det der var et språk bare jeg kan[8D][8D] Imponert eller?[:D]

Tusen takk engle_mamma[:)]  Det var jo ganske enkelt,men data er ikke min sterkeste side akkurat[8D]

Har en sønn som har trykket på den en millionganger og skal love deg jeg slet første gangen[8D][8D]
visste virkelg ikke hva jeg skulle gjøre.. [:D][:D]
godt jeg kunne hjelpe deg[:D][:D]

Jepp, kom jo fader ikke inn på hotmailen min,skjønte ikke noe her jeg satt[8D]

Back
Topp