Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mizzie
ORIGINAL: Hormonella Olsen
Spa!
Piknik i parken! (jo verre vær, jo bedre nesten, hehe)
dra på bingo!
Bak bollemus og morrabrød og få henne til å selge det i sentrum (det gjorde de mot meg[>:])
Hahaha... ja det hadde vært noe...
Kanskje bingo faktisk!...(eller litt kjedelig...?) Det skal jo faktisk være hovedaktiviteten...[8|]
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: mizzie
ORIGINAL: Hormonella Olsen
Spa!
Piknik i parken! (jo verre vær, jo bedre nesten, hehe)
dra på bingo!
Bak bollemus og morrabrød og få henne til å selge det i sentrum (det gjorde de mot meg[>:])
Hahaha... ja det hadde vært noe...
Kanskje bingo faktisk!...(eller litt kjedelig...?) Det skal jo faktisk være hovedaktiviteten...[8|]
hva med treninga da?
ORIGINAL: Destiny85
Når vi hadde utdrikningslag for ei venninne møttes vi hjemme hos meg, spiste taco, drakk litt og kom i formen. Så kjørte vi ned til byen på den lokale strippebula og hadde bestilt erotisk dansekurs, kom ei stripperske og skulle lære oss og danse til den stanga[:D] Bruda fikk den første halvtimen og måtte kjøre show for oss[;)] Var kjempe moro!
Så dro vi til ei anna venninne å spiste, sang singstar, jabba shit og drakk mer[8D] Det hele skulle ende opp med bytur, men da var snuppene så slitne at de fleste ville hjem[:)]
Skulle egentlig ut i fjæra å tenne bål og greier etter kurset, holde på med leker vi lekte som små, grille osv. men været var ikke enig[&:]
ORIGINAL: ToveMora31
Jeg måtte løse rebus i mitt utdrikkningslag, og løsningsorda var pubnavne, og når jeg kom dit måtte jeg samle inn kr til drikkevarer sjøl.. Hadde på meg en lysegul prinsessekjole (som var aaaalt forliten[&:] fordi det var min 9årige tantabarns sitt[:D][:D]) og en knall lilla liten veske, som fakstisk jeg på det meste hadde over 1000,- i[:D][:D][:D][:D]
knall bra