H******!!!!!!!!!!!!

mizzie

Glad i forumet
*borte*
Bruden sniker...[>:]
Ikke les noe mer hvis du leser dette miss brud![;)]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Spa!
Piknik i parken! (jo verre vær, jo bedre nesten, hehe)
dra på bingo!
Bak bollemus og morrabrød og få henne til å selge det i sentrum (det gjorde de mot meg[>:])

ORIGINAL: mizzie

Spa!
dra på bingo!
Bak bollemus og morrabrød og få henne til å selge det i sentrum (det gjorde de mot meg[>:])

Hahaha... ja det hadde vært noe...
Kanskje bingo faktisk!...(eller litt kjedelig...?) Det skal jo faktisk være hovedaktiviteten...[8|]

hva med treninga da?

Laser[:D]Det har jeg vært på, en haug med kvinnfolk som leker krig...knallbra
Linedans.

ORIGINAL: Dollface™

Spa!
dra på bingo!

Hahaha... ja det hadde vært noe...
Kanskje bingo faktisk!...(eller litt kjedelig...?) Det skal jo faktisk være hovedaktiviteten...[8|]

hva med treninga da?

i tilfelle hun ser dette vil jeg ikke legge ut alle detajer...
har forsatt med det andre...[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Når vi hadde utdrikningslag for ei venninne møttes vi hjemme hos meg, spiste taco, drakk litt og kom i formen. Så kjørte vi ned til byen på den lokale strippebula og hadde bestilt erotisk dansekurs, kom ei stripperske og skulle lære oss og danse til den stanga[:D] Bruda fikk den første halvtimen og måtte kjøre show for oss[;)] Var kjempe moro!
Så dro vi til ei anna venninne å spiste, sang singstar, jabba shit og drakk mer[8D] Det hele skulle ende opp med bytur, men da var snuppene så slitne at de fleste ville hjem[:)] 

Skulle egentlig ut i fjæra å tenne bål og greier etter kurset, holde på med leker vi lekte som små, grille osv. men været var ikke enig[&:]

Det hørtes kult ut![:D]

Jeg måtte løse rebus i mitt utdrikkningslag, og løsningsorda var pubnavne, og når jeg kom dit måtte jeg samle inn kr til drikkevarer sjøl.. Hadde på meg en lysegul prinsessekjole (som var aaaalt forliten[&:] fordi det var min 9årige tantabarns sitt[:D][:D]) og en knall lilla liten veske, som fakstisk jeg på det meste hadde over 1000,- i[:D][:D][:D][:D]

Mange bra forslag... er på leting etter en aktivitet for alle.
Pluss at hun ikke er typen til strippekurs ol.

Mange bra forslag... er på leting etter en aktivitet for alle.
Pluss at hun ikke er typen til strippekurs ol.

må hun være typen til det da? [8D]
Du er jo ferdig med ditt, så du trenger ikke være redd for hevnaksjoner [:D]

Laserskyting(stein kult[:D])

Paraglidning!!   Tandemhopp![:D]

i mitt utdrikningslag så gjor vi følgende:
Blei henta kl 12.00 i limo (jeg ante ingenting)
kjørte nedover til "byen" gikk litt der,
sør vi kl 14 skulle spille paintball, det var kanonkjekt,
kl 17.00 hadde de time til meg, der jeg fikk peela fjeset (dødsherlig)
gikk og traff de på en uteplass, så gikk vi opp til ei venninde som bor i sentrum og stelte oss og drakk litt,
så kl 19.00 var vi og spiste god mat, og så var det party party. [:D]

takk for svar...

Skjønner jo at mange tenker at utdrikningslag skal være utdritningslag...men ikke denne gangen gitt. Litt må hun tåle, men når hun selv har bedt om å slippe unna, syns jeg at jeg skal respektere det og heller lage en dag hun syns er fin/koslig...

Dollface: syns nå du hadde noe ønsker selv jeg...[8|]

den skjønte jeg ikke..

men jeg likte kidada's forslag da om det hun måtte pakke og sånn [:D]

litt som deg - "pakk ei truse og ha deg inn i bilen på 5 minutter.." [8D]

tja... tenke på det...
Mye planlegging må til i tillegg til alt det andre.. da må jeg ha hjelp...

*tenke*

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg måtte løse rebus i mitt utdrikkningslag, og løsningsorda var pubnavne, og når jeg kom dit måtte jeg samle inn kr til drikkevarer sjøl.. Hadde på meg en lysegul prinsessekjole (som var aaaalt forliten[&:] fordi det var min 9årige tantabarns sitt[:D][:D]) og en knall lilla liten veske, som fakstisk jeg på det meste hadde over 1000,- i[:D][:D][:D][:D]

knall bra

jeg hadde verdens beste utdrikknings lag.

de kom og hentet meg 11.30, fikk beskjed at jeg hadde 10 minutter på meg, måtte pakke ett fint antrekk og ett fritidsantrekk, alle kom med t-shorte på der det stod "beeeep" sine høner( vil ikk nevne mit navn), pluss ett bilde av meg på. jeg fikk også en t-shorte med bilde av meg på der det stod, siste sjanse.
ble kjørt til en møteplasse, der faren til hun ene kom i motorsykkel, ogjeg fikk velge om jeg ville eller ikke. tok en prøve tur med han, og så bestemte jeg meg at det ville jeg, så meg og han hadde en delilig og helt fantastisk tur i over 2,5 timer, jeg var helt trygg, så møttes vi på fløyen i Bergen, der hang det plakater at jeg skulle fortelle eventyr for alle barna oppå fløyen.
jeg samlet en del barn og fortalte om de tre bukkene bruse, hadde tavle med figurer , etter på kom det en student som holdt på å utdanne seg til fotograf, så hun tok mange fine bilder av meg og min gjeng, fikk alle disse bildene i ett kjempe fint fotoalbum i bryllupet,  så spiste vi litt snitter, mens vi drakk mer alkohol, så fikk jeg på meg en hvit kjole som var tegnet blomstrer på, en saks og en veske, jeg skulle da selge blomstrene på min kjole, utrolig artig i dee, manfolka klippe selfølgelig vekk de mest populære blomstrene ved rompa og puppa, hadde klær under, mange barn som klippet også, tjente nesten 600 kroner, det var ca 40 blomster og til slutt var det ikke mer kjole ijgen.

ned igjen fra fløybanen måtte jeg være turistleder, og snakke på engelsk, på mikrofon slik at alle hørte meg, jeg stod bak med togføreren og pratet, skikkelig flaut.
tilslutt endte vi opp hos en vennine og spiste pizza og så gikk vi på byn, og på ett utested traff jeg min kjære, og var resten av kvelden i lag.

jeg hadde verdens beste uttdrikkingslag, alt er filmet og har mange fine bilder!!!!!!

litt langt, men det kan jo være noen ideere.

pluss at det som virkelig var rørende, var at alle hadde laget kort og gave til meg, de hadde en regel at de kun hadde lov til å kjøpe tilbehøre, men alt skulle lages, ja da rant tårene, fikk mye nært.

Vi spilte buss med kvis det va gøy

Back
Topp