vi har flyttet inn i et eldre hus som vi pusser opp... men nå på vinteren har det kommet inn noen mus! de kommer inn igjennom peisen i stuen! vi har gått igjennom rom for rom og tettet eventuelle gliper de kan komme seg inn igjennom, men vet ikke hva vi kan gjøre med at de kommer seg inn i peisen! har lagt ut både gift og feller! hører de av og til skrape i noen av veggene :( :( :( :(
men nå syns jeg at jeg hører en fra kjøleskapet!!!! altså ikke INNI kjøleskapet, der med maten, men uner eller noe.... dro frem kjøleskapet og det var ikke noe mus som kom pilende da.....
ååååååååååå er helt på gråten! HATER mus!!!!! det kommer opp musestoppere rundt hele huset til våren, men er ikke noe å gjøre med no :(
men nå syns jeg at jeg hører en fra kjøleskapet!!!! altså ikke INNI kjøleskapet, der med maten, men uner eller noe.... dro frem kjøleskapet og det var ikke noe mus som kom pilende da.....
ååååååååååå er helt på gråten! HATER mus!!!!! det kommer opp musestoppere rundt hele huset til våren, men er ikke noe å gjøre med no :(