H&M

Vårmamma

Forelsket i forumet
JEg er av de som handler mammaklær på H&M, men de siste ukenes oppslag gjør at jeg ikke har lyst til å fortsette med det. Så hvis noen vet om noen nettsider med fine mammaklær, så tips meg gjerne... :)

hvilke oppslag??? handler kun mammaklær på HM, synes det er litt i overkant med 800kr for bukser jeg kun skal bruke i max 6mnd til...

Det er oppslagene om arbeidsforholdene ved fabrikkene i Asia. Jeg er blitt mye mer skeptisk til å handle på H&M, men etter en mislykket handletur i Oslo i går, gikk jeg inn til slutt. Det er jo så utrolig dårlig utvalg i gravidklær! Jeg hadde blitt irritert selv med normalt hormonnivå, i går ble jeg skikkelig sur. Heldigvis (?) fant jeg ikke noe på H&M heller, de hadde bare store størrelser igjen.
Jeg syns ikke nettbutikkene er så imponerende heller, tar gjerne imot tips hvis noen har funnet noe fint!

Kjøper stort sett bare mamma tightser og strømpebukser ellers så kjøper jeg vanlige tunikaer og kjoler. Gjorde det sist også bortsett fra helt på slutten da ble det noen få gravidtopper. Er ikke så mange steder de har mammastrømpebukser og sånn, men de har på noen lindex butikker. Også har de noe på Ellos og Laredoute. Ellers så blir det HM på meg også enten jeg vil eller ei... xsmile16 Gidder ikke å bruke en formue på klær, men vil jo se fin ut også. Føler meg ikke akkurat topp for tiden og da hjelper det å føle seg fin i klærne iallefall xsmile5

Ellos holder jeg meg langt unna, de sender så sinnsykt mye adressert reklame, måtte ringe 4 ganger for å få dem til å slutte å sende meg.. HM er jo billlige nettopp pga dårlige arbeidsvilkår tror jeg, men føler ikke at jeg har noe valg..

Back
Topp