H***etes migrene

Julita

Forumet er livet
Nå har jeg ligget mer eller mindre flat i 2 dager, uten å få gjort noen ting. Gaaah. Det tar virkelig knekken på meg dette. Og jeg har jo insanely mye å gjøre før vi flytter til Norge også. Gaaah. Like før jeg skyter meg selv i foten for å få noe annet å tenke på en stund [8|]

huff da[:(]slet mye med migrene før jeg ble gravid med første mann,har bare hatt noen få anfall etter han ble født.Men lurer litt på den voldsomme hodepina jeg har hatt den siste mnd?Om det kanskje er migrenen som ligger og murrer[:(]er ikke noe godt altså

Stakkars deg. Jeg har også hatt migrene dette svangerskapet. Rundt uke 16-17 hadde jeg så vondt i hodet at jeg kastet opp flere ganger. Men det har heldigvis gått over. Håper du snart blir kvitt migrena di.

Takk for sympati, chicks [:)]
Er heldigvis på bedringens vei nå idag, men i går var det helt jævlig. Tror jeg lå på badgulvet hele dagen omtrent. Heldigvis er hun som passer Kasper sååå fantastisk at hun henta og bringa han hit + hadde han lengre enn vanlig. Får så dårlig samvittighet når jeg er så sjuk at jeg ikke klarer å åpne øynene engang for den stakkars lille pojken min. Er lite fan av å sette på dvd'er og la han underholde seg selv sånn til vanlig, men de siste dagene har jeg hatt dårlig med valg. Gah. Blir godt å slippe å være alene om ansvaret for han igjen [:)] Bare 9 dager togo, og myyye å gjøre. Meen. Det løser seg sikkert[:)]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Stakkars! Og jeg som sitter her og synes såååå synd på meg selv fordi jeg har litt vondt i nakke og hodepine, he he [:'(][:D]

Hehe, meeen det er synd i deg også da [:)]. Ikke goj å ha vondt i hodet og være stiv i nakken heller [;)]. Sier som mormor bruker å si; Det er bare godt å være ordentlig sjuk avogtil, så fremt det ikke er noe alvorlig, for da vet du hvor godt det er å være frisk etterpå. *Knis, Litt sånn Alfons Åberg-ting å si, meeen. Prøver å huske på det når jeg er sjuk uansett[:)] *Er bare så tøff nå for at migrena mi nesten er borte nå, skulle sett meg igår, hehe*

Har du prøvd biteskinne om natta? Jeg visste ikke at det eksisterte før en tannlege anbefalte meg det. Jeg har vært skikkelig plaget, men nå¨er ALT borte. Siden jeg fikk den i november har jeg fått et nytt liv. Bare vondt i hodet et par ganger. Hvis du er slik at du kan våkne med vondt i hodet på natta eller om morgenen, bør du absolutt prøve det for da er det stor sannsynlighet for at det vil hjelpe deg

ORIGINAL: Teddy81

Hvorfor skal du flytte til norge Julita? Mulig du har fortalt før, men har ikke fått med meg det jeg! [:)]

Vi flytter tilbake til Norge fordi studiet jeg tar her ikke lar seg kombinere med graviditet, og spebarn + at jeg ser for meg at det kan bli litt i heftigste laget å være alene med to små så langt fra familien [:)].

ORIGINAL: upps

Har du prøvd biteskinne om natta? Jeg visste ikke at det eksisterte før en tannlege anbefalte meg det. Jeg har vært skikkelig plaget, men nå¨er ALT borte. Siden jeg fikk den i november har jeg fått et nytt liv. Bare vondt i hodet et par ganger. Hvis du er slik at du kan våkne med vondt i hodet på natta eller om morgenen, bør du absolutt prøve det for da er det stor sannsynlighet for at det vil hjelpe deg

Takk for tipset [:)] Tror jeg skal ringe tannlegen min når jeg kommer hjem, gitt [:D]

Takk for tipset [:)] Tror jeg skal ringe tannlegen min når jeg kommer hjem, gitt [:D]

Bare hyggelig å kunne hjelpe

Back
Topp