Høyt symfysemål

tusse

Flørter med forumet
Er det noen flergangsfødende som har hatt denne opplevelsen? har et symfysemål på 17 i uke 13+5. Noen høyere? Er det virkelig vanlig?  Det er tross alt tre år siden sist jeg var gravid.-Litt engstelig

Det spurte jordmor om også, men et er umulig. Mannen er sjømann og var vekke i to måneer. Ikke har jeg noen hemmelig elsker heller[:D]

kansje du har to der inne?[:)]

ORIGINAL: kjersti1234

kansje du har to der inne?[:)]

Hørtes litt mye ut ja, gjennomsnittet er vel 12-13. Men det kan jo være to[:D] [;)]

d var rart ja... må være fler inni der.-...
jeg lå på ca 13 j da....hmmm?

Husker ikke eksakte mål, men husker med barn nummer to og tre lå jeg en stund laangt over kurven[:D]  Noen sier man får fortere stor mage ved senere graviditeter..

Jeg hadde det målet da jeg var 20 uker på vei, så tror kanskje du har tvillinger jeg, hihi [:D]

Jeg er førstegangsgravid og har høyt symfysemål i forhold til uker. Har bare en der inne [;)] Ikke alltid det er tegn på tvillinger dette nei. Hehehe... 

Di målte det Ikkje her før ca Uke 20 - 21, Da var det ca 19 her.... [:D]

Tror kanskje jeg må spandere en tidlig ultralyd[8|]

ORIGINAL: tusse

Tror kanskje jeg må spandere en tidlig ultralyd[8|]

Snakk med legen, si at du kanskje tenker det kan være tvillinger. Dersom h*n ser behovet, så blir du sendt til UL uten kostnad.

Kan jo være du har mye forstervann da.. eller at legen måler slapt på en måte. Det varierer veldig. :)

dumt spørsmål, hva er symfysemål?

husker ikke målene, men lå også langt over-de trodde lenge at jeg ventet tvillinger, men på ultra så viste det seg "bare" å være 1. Snart ul for deg også så da finner du det ut [;)]

Tok en tidlig UL, og det viste seg heldigvis at det bare var en. Perfekt i forhold til antall uker! Hadde vært veldig mye stress å få to, for da hadde vi måttet kjøpe ny bil... Fikk i alle fall høre hjertet og se at alt så bra ut. Og ikke minst fikk mannen være med. Han er nemmelig på sjøen når det er ordinær ultralyd!

Back
Topp