Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen flergangsfødende som har hatt denne opplevelsen? har et symfysemål på 17 i uke 13+5. Noen høyere? Er det virkelig vanlig? Det er tross alt tre år siden sist jeg var gravid.-Litt engstelig
Husker ikke eksakte mål, men husker med barn nummer to og tre lå jeg en stund laangt over kurven[:D] Noen sier man får fortere stor mage ved senere graviditeter..
Jeg er førstegangsgravid og har høyt symfysemål i forhold til uker. Har bare en der inne [;)] Ikke alltid det er tegn på tvillinger dette nei. Hehehe...
husker ikke målene, men lå også langt over-de trodde lenge at jeg ventet tvillinger, men på ultra så viste det seg "bare" å være 1. Snart ul for deg også så da finner du det ut [;)]
Tok en tidlig UL, og det viste seg heldigvis at det bare var en. Perfekt i forhold til antall uker! Hadde vært veldig mye stress å få to, for da hadde vi måttet kjøpe ny bil... Fikk i alle fall høre hjertet og se at alt så bra ut. Og ikke minst fikk mannen være med. Han er nemmelig på sjøen når det er ordinær ultralyd!