Høyt blodtrykk :(

hebbelille

Betatt av forumet
Var hos lege for første gang i dag. Gilk greit men har høøøyt blodtrykk :(
Må komme til legen hver dag for blodtrykksmåling inntil videre. Synes dette var tidlig :( 11+1 i dag. Hvis det ikke går seg til blir det St. Olavs på sjekk + blodtrykksmedisin.

app! Venter nr 3 :) 15.02

Uff da:( håper det ordner seg!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Huff :(

Får du hvilt deg nok? Det hjalp meg veldig.

Det er sikkert mye man kan gjøre i tillegg til medisiner? Lykke til hvertfall?

Kjipt... Håper det ordner seg

Ufff. Hva var blodtrykket ditt?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nei så trasig! Håper det roer seg av seg selv, slik at du slipper å begynne på medisiner. Krysser fingrene for deg, masse god bedring <3

Off ingen kjekk opplevelse:( håper det kommer seg etterhvert? Var det såå høyt altså?:(

Termin 9. februar med første frøet:)

Off ingen kjekk opplevelse:( håper det kommer seg etterhvert? Var det såå høyt altså?:(

Termin 9. februar med første frøet:)

Var vel ikke det at det var farlig høyt men høyt nok til at de ville følge med. Fikk ikke med meg alle målingene men den ene kom seg på 141 over 98. Når jeg gikk med nr 2 hadde jeg undertrykk på 68 så det blir stor forskjell. Hva kan man gjøre selv for å senke blodtrykk da? Har ingen erfaring med høyt blodtrykk fra før.

Var vel ikke det at det var farlig høyt men høyt nok til at de ville følge med. Fikk ikke med meg alle målingene men den ene kom seg på 141 over 98. Når jeg gikk med nr 2 hadde jeg undertrykk på 68 så det blir stor forskjell. Hva kan man gjøre selv for å senke blodtrykk da? Har ingen erfaring med høyt blodtrykk fra før.

:(

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Uff da :/
Men er bra di passer godt på og gir deg god oppfølging ;)
Håper det bedrer seg snart.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker litt:) dumt at du har så høyt så tidlig, de passer godt på deg veit du:) Men kutt salt, spis mindre/ikke sukker, ikke drikk koffein eller spis lakris!
Stress ned:) Dette ordner seg nok:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Sniker litt:) dumt at du har så høyt så tidlig, de passer godt på deg veit du:) Men kutt salt, spis mindre/ikke sukker, ikke drikk koffein eller spis lakris!
Stress ned:) Dette ordner seg nok:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Takk for det :) Undertrykket har sunket fra 98 til 92 over helga så det går riktig vei.. :)

Back
Topp