*Tessa*
Gift med forumet
På onsdag våknet jeg opp med trykk i hode, og etter noen minutter døvnet armen bort, så nesa og tungen. Tenkte det var migrene med aura siden jeg har hatt dette fler ganger tidligere. Men det var helt anderledes denne gangen, skjedde helt anderledes enn før.
Reiste til legen for å utelukke svangerskapsforgiftning. Blodtrykket var for høyt, men urinen fin. Så torsdag var jeg hos jordmor på sykehuset til kontroll, og undertrykket var da ennå lit høyere enn dagen før. Men urinen fortsatt fin, så de trodde ikke det var noe forgiftning da.. Men har nå siden onsdag morgen hat t det trykket i hode og fortsatt nummen i overleppa, og føler meg hoven/stram i ansiktet, selv m det ikke er synlig.
Jeg skulle ringe i dag om Det ikke ar bedre, så jeg kommer til å ringe.
Men lurer på om noen har opplevd noe i samme duren?
Reiste til legen for å utelukke svangerskapsforgiftning. Blodtrykket var for høyt, men urinen fin. Så torsdag var jeg hos jordmor på sykehuset til kontroll, og undertrykket var da ennå lit høyere enn dagen før. Men urinen fortsatt fin, så de trodde ikke det var noe forgiftning da.. Men har nå siden onsdag morgen hat t det trykket i hode og fortsatt nummen i overleppa, og føler meg hoven/stram i ansiktet, selv m det ikke er synlig.
Jeg skulle ringe i dag om Det ikke ar bedre, så jeg kommer til å ringe.
Men lurer på om noen har opplevd noe i samme duren?