Høyt ønsket nr 2

lurer på.. har jo startet opp med lutinus... og når jeg putter denne inn er det en klump inni der som jeg kan ta fingen rundt, og må på en måte gå forbi for å få tabletten så langt opp som mulig... veldig dårlig på anatomien inni der :p noe som vet om dette er normalt???


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den klompen er nok livmortappen.. Bør nok ikke ordne så mye med den nå som du er gravid.. Er den langt nede?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Den klompen er nok livmortappen.. Bør nok ikke ordne så mye med den nå som du er gravid.. Er den langt nede?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
veldig langt nede synes jeg, og er på str med en sprettball... må jo inn med di dumme lutinusene :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Google: livmortapp ... og selvsakt er det den :p hurra for mine anatomi kunnskaper...
men ifølge alle disse forumene jeg da kommer inn på skal den være høyt oppe nesten som du ikke finner den??
ergo... meget dårlig tegn på graviditet??? :( usj...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne livmortappen er helt individuelt hvor ligger henne! Har nok ikke noe å si ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Har du reist på ferie nå? ❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Krysser fingrene for at alt går bra med graviditeten din♥♥♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Denne livmortappen er helt individuelt hvor ligger henne! Har nok ikke noe å si ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
så godt med slike beroligende informasjon (føler meg helt blåst) <3 takk


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nå er vi i Spania og nyter varmen ;) noen litt mer enn andre ( skulle virkelig ønske jeg kunne bade :p men godt å få kjøle beina i det minste ;) ) men her har vi det godt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Herlig ♡ Du må ha en flott ferie!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
nå er vi i Spania og nyter varmen ;) noen litt mer enn andre ( skulle virkelig ønske jeg kunne bade :p men godt å få kjøle beina i det minste ;) ) men her har vi det godt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du får en fin ferie:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
der for det siste håpet jeg klynget meg til :(

ImageUploadedByBV Forum1408869888.020103.jpg

siste tatt idag... så å si ferdig å blø... stapper i en tampong å går å bader( vet det ikke er så bra, men spotter barra litt) må bare bite det i meg.. fy søren så urettferdig det er til tider :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei og nei og nei :( :( Stooor klem til deg!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:-( så utrolig leit!! *klem*

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Så trist:(. En god klem til deg❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Det var veldig trist å høre, Romi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
da starter testing etter el igjen... aner ikke hvor jeg er i syklusen... dagens test... ImageUploadedByBV Forum1409177228.743206.jpg

synes igrunn det er skummelt å prøve nå... må vell være en grunn for at det ikke går bra... men allikevel er ønske så høyt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klem til deg og all mulig lykke på ferden inn i ny pp! ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Back
Topp