Høyt ønsket nr 2

Lykke til på onsdag:)❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
takk <3

så gode dere er.
blir helt rørt ;) (hva hormoner og vært alene med min meget travle 2åring snart 2 uker) haha er så sliiiten.. så godt med deres lykkeønskninger at dere tar dere tid til det!! TAKK <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
takk <3

så gode dere er.
blir helt rørt ;) (hva hormoner og vært alene med min meget travle 2åring snart 2 uker) haha er så sliiiten.. så godt med deres lykkeønskninger at dere tar dere tid til det!! TAKK <3


Sent from my iPhone using BV Forum
<3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Snille Isa :Heartpink Takk som spør!!
formen er bra. Jeg er overmåte trøtt, enormt luftig i magen o_Oog noe øm i brystene... ellers merker jeg ingenting :p
teller ned til ul på onsdag:eek: blir spennende..
Hva med deg?? har du det bra??:)

Det blir veldig spennende å høre om ul din :)
Jeg har det også bra! Har mange av de samme symptomene som deg. Har dager det murrer og strekker ordentlig. Hadde litt kvalme, men det har gitt seg enn så lenge. Tok hcgprøver forrige uke og skal tilbake onsdag for å ta ny prøve. Får svar på fredag så det skjer spennende ting :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir veldig spennende å høre om ul din :)
Jeg har det også bra! Har mange av de samme symptomene som deg. Har dager det murrer og strekker ordentlig. Hadde litt kvalme, men det har gitt seg enn så lenge. Tok hcgprøver forrige uke og skal tilbake onsdag for å ta ny prøve. Får svar på fredag så det skjer spennende ting :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra at kvalmen har gitt seg ;) lite kjekt å gå rundt å være det.
Jeg slapp billig unna forrige svangerskap, satser på å være like heldig denne gang :) spennende på fredag da. Klarer ikke helt å glede meg så enormt over dette svangerskapet før UL. Lar meg ikke bli overbegeisteret. Enormt spendt på onsdagen.
Synes det er så spennende å følge med dere andre her inne.. Krysser fingrer for hcg økning hos deg og et bankende hjerte her <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykke til på ul i dag:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Så fantastisk:). Gratulerer❤️. Mange uker er du?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Herlig ♡♡ Gratulerer!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
spotter igjen, slik di 2 andre SA'ene har begynnt... dette går nok filleveien igjen :( hyl og skrik!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei nei nei.. Dette er ikke lov. Kontaktet legen?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
spotter igjen, slik di 2 andre SA'ene har begynnt... dette går nok filleveien igjen :( hyl og skrik!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff jeg vet akkurat hvordan du har det! Da jeg blødde denne uken var jeg helt sikker på at det var starten på en ny sa. Hadde da aldri opplevd å blø uten at det betydde sa. Men prøv å ikke miste håpet!! Gynekologen min sa at det er veeeeldig vanlig med uskyldige blødninger. Dette kommer til å ordne seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nei det skulle ikke være lov... tatt kontakt med legevakten. Spl mener jeg nok ikke kommer inn til offentlig UL iløpet av helgen. skulle snakke med legen å ringe opp igjen. har jobb helg, og ingen smerter. så synes det er så dumt å holde meg hjemme om det ikke er liv. men er hjemme inatt.. så får vi se.. hcg pleier å fyke ut av kroppen. og jo selvsakt vært så dum å bruke opp alle testene mine på tull... :( åhh kunne bli så irritert!!

håper jeg er like heldig som deg Isa, men håpet er jammen ikke stort :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff da:(. Håper de får ordnet med ul i helgen:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Back
Topp