Høyt ønsket nr 2

Nå ble JEG helt rørt! Du har så rett, så rett. FS er den fineste plassen å være når man er prøver og trenger støtte og råd. Kos deg masse på terminforumet ditt, så ses vi kanskje igjen når du prøver deg på nr 3? :p
Klem til deg også :) <3
 
Ble også rørt :) trives veldig godt på fs, men håper å bli gravid snart. Selv om det er litt skummelt å flytte over på terminforum :/ det er godt å ha noen rundt seg som heier litt av og til, det hjelper på humøret under prøvingen :) er jo så mange gode damer der inne :)
 
syteinnlegg!!!
da var det på an igjen. begynte å blø på fredag, og blødningen tar seg opp. ikke ferskt men brunt blod :( murringer i korsrygg og ved lysken. har doppler hjemme, så hører hjertelyden <3. men synes dette ikke er så veldig greit! satser på å komme inn på ul igjen imorgen...
 
Ååå drit!! Nå må den kroppen din slutte og skremme deg! Godt du hører hjertelyd, det bør jo være et godt tegn i det minste. Vi krysser fingrene for at det bare er noe uskyldig!
 
Uff da:(. Er du sykemeldt så du får tatt det med ro? Godt du hører hjertelyden❤️. Håper du går ul i morgen❤️
 
ja synes kroppen min er meeega teit for tiden :( virkelig unødvendig! er sykemeldt ja, og fått beskje om å ligge mest mulig og ikke løfte noe. noe som er vanskelig med en super mammadalt på 2 år :( satser på å få ul imorgen ja! håper å finne ut hvor det kommer fra.
 
ja synes kroppen min er meeega teit for tiden :( virkelig unødvendig! er sykemeldt ja, og fått beskje om å ligge mest mulig og ikke løfte noe. noe som er vanskelig med en super mammadalt på 2 år :( satser på å få ul imorgen ja! håper å finne ut hvor det kommer fra.
Masse lykke til❤️
 
Så utrolig bra at spira hadde det bra!! Den liker å gjøre det litt vel spennende da..
 
Lykke, lykke til :D <3
 
Back
Topp