Høyt ønsket nr 2

hei snille trinebeth :) her har jeg fremdeles positive tester ;) kvalmen har gitt seg etter jeg sluttet med lutinus. satser på di positive testene ikke lyver ;) merker ikke så mye til graviditeten foruten luftig mage ;) så er vell heldig!
ser du er dpo, er så spennende å følge deg ;) håper du snart får positiv test <3
Håper jeg også... hihi... hvis jeg er gravid nå har jeg termin 20 august... :D så hørte jeg nettopp på radioen at metallica skal komme tilbake til norge akkurat den dagen :) da jeg gikk gravid med frøkena hadde ikke jeg heller så mye symptomer. Litt kvalme til å begynne med. Og magen som kom. ;) men da jeg var i uke 16 17 begynte jeg å kjenne liv. Så da var jeg ikke i tvil ;) hørte jo selvfølgelig hjertet til jordmoren på kontrollene så viste det var liv, men det er noe helt annet når du kjenner det selv :D
 
Håper jeg også... hihi... hvis jeg er gravid nå har jeg termin 20 august... :D så hørte jeg nettopp på radioen at metallica skal komme tilbake til norge akkurat den dagen :) da jeg gikk gravid med frøkena hadde ikke jeg heller så mye symptomer. Litt kvalme til å begynne med. Og magen som kom. ;) men da jeg var i uke 16 17 begynte jeg å kjenne liv. Så da var jeg ikke i tvil ;) hørte jo selvfølgelig hjertet til jordmoren på kontrollene så viste det var liv, men det er noe helt annet når du kjenner det selv :D
Ah, er det en ny undersøkelse? Å høre hjertet til jordmoren? Haha. Sorry, jeg klarte ikke å la være.. :p O:) Hurra for DPO på oss to og sterk og frisk spire på Romi :D
 
sitter på legevakten og venter på at mannen skal komme å hente meg, fikk ikke kjøre hjem igjen selv.. jeg blør, og smertene tar seg opp.. så var d bare til å vente på at det hele er et faktum.. 4 sa nå.. synes det er ufattelig urettferdig ...
 
sitter på legevakten og venter på at mannen skal komme å hente meg, fikk ikke kjøre hjem igjen selv.. jeg blør, og smertene tar seg opp.. så var d bare til å vente på at det hele er et faktum.. 4 sa nå.. synes det er ufattelig urettferdig ...
Uff da:(. Sender deg en stor klem❤️❤️
 
sitter på legevakten og venter på at mannen skal komme å hente meg, fikk ikke kjøre hjem igjen selv.. jeg blør, og smertene tar seg opp.. så var d bare til å vente på at det hele er et faktum.. 4 sa nå.. synes det er ufattelig urettferdig ...
Nei. Håper alt går greit. Sender masse klemmer :) <3
 
Nei. Håper alt går greit. Sender masse klemmer :) <3
Ikke så veldig greit dette:( håper å slippe store smerter.... Takk for klemmen.. Håper å komme til ul imorgen. Er ikke koagler i blodet, så det er jo en liten sjangs for uskyldig blødning ( selv om troa ikke er så stor på akkurat det) <3
 
sitter på legevakten og venter på at mannen skal komme å hente meg, fikk ikke kjøre hjem igjen selv.. jeg blør, og smertene tar seg opp.. så var d bare til å vente på at det hele er et faktum.. 4 sa nå.. synes det er ufattelig urettferdig ...
Så fælt å høre. Håper spiren klorer seg fast likevel. Sender deg en klem <3
 
uskyldig blødning... jammen går det ann :) den lille har det kjempe bra, vokser som den skal. alt var bra! tenke seg til.. hadde jeg aldri trodd :)
Å det var kjempe gode nyheter :D masse lykke til videre <3
 
Back
Topp