"Høysesong"

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da d fødes flere hver dag nå spør jeg dere som nettopp har født..

Merker dere noe til fødehøysesongen? Har dere med tilgang til barselhotell fått d?

Jeg håper jo inderlig jeg kan være på hotellet. En 3 dagers husmorferie.. hehe:):)

venter en prins 6juli

Eg håpe ikkje det er så alt for mangen på føden her .. Haugesunds avis hadde tidligere i vår ei annonse om at det faktisk ikkje var venta så mange fødsler i juli i år som tidligere år. Så e jo lov å håpe på et enkelrom då, eller kanskje familierom om eg ikkje får komma hjem fortast mulg då ;)

Jeg og er spent på det. Var innom både OBS'en og føden på ahus lørdag ettermiddag/ kveld og da var det musestille der... Spørs om det er noe annet om natten da men. ;)

Snakket med en jordmor om det. Det er høysesong i juli og aug etter de innførte ny barnehage regel om rett til plass.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her er det helt enormt med folk. Jeg ligger på 3mannsrom og de kan visst ikke huske sist de har måttet ha 3 stykker på et rom. Første natten etter fødselen måtte vi sove på mottaket...

Sendt fra mobilen min ♥

Her er det helt enormt med folk. Jeg ligger på 3mannsrom og de kan visst ikke huske sist de har måttet ha 3 stykker på et rom. Første natten etter fødselen måtte vi sove på mottaket...

Sendt fra mobilen min ♥

Hvor ligger du henne?

Termin 16 Juli

Back
Topp