Noen som har høysensitive barn? Lyst til å dele erfaring? Hvordan var barna i 2-3 års alder? Ønsker historier fra dere, ikke linker til generell info eller tester 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en som vi trodde var høysensitiv i 3-4 års alderen, men som nå har fått diagnosen ADHD.
Nja, er ikke helt enig med deg der.ADHD er vel den medisinske betegnelsen på høysensitiv, etter hva jeg har forstått. Barn som fort blir overstimulert og takler d med å bli "vanskelig", om man kan bruke d ordet. d ene utelukker i allefall ikke d andre!![]()
D er d jeg mener. Mange "problembarn" er misforstått, nettopp fordi de er høysensitive. Siden dette ikke er noe vestlig medisin overhode forholder seg til blir de satt i ADHD-båsen. Som jeg synes kan være en litt diffus diagnose, men d er en annen sak!Nja, er ikke helt enig med deg der.
De har vel begynt å se at mange barn med adhd har fått feil diagnose, at de er høysensitive i stedet.
Høysesitivitet er ingen diagnose, men et karaktertrekk.