Høyrer kanskje til her

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Etter MA i starten av juni, testa eg positivt att på mandag. Det var tredje MA på to år, så eg ventar det verste denne gongen også.
Tok hcg i dag, får svar i morgon. Ny hcg test fredag for å sjekke stigning. Har kun tatt ein test, prøvar å forholde meg så distansert så mulig til dette, fordi risikoen er så stor pga historikk og alder.
Usikker kor langt eg er på veg, hadde medisinsk abort 11.juni fordi kroppen ikkje satte igang sjølv.
 

Vedlegg

  • 20210719_223147.jpg
    20210719_223147.jpg
    2,3 MB · Visninger: 48
Gratulerer ❤️ Så trist at du har opplevd å miste flere ganger.. håper du får god oppfølging nå og at svangerskapet går bra denne gangen.
 
Så kjipt med så mange MA :( får du noe ekstra hjelp og oppfølging denne gangen? Håper den sitter hele veien :Heartred
 
Så kjipt med så mange MA :( får du noe ekstra hjelp og oppfølging denne gangen? Håper den sitter hele veien :Heartred

Får vel TUL i veke 7 (men magefølelsen seier at eg ikkje når dit eingong), det stod i epikrisa frå sist MA. Eg har så høg alder at eg ikkje får utredning av habituell abort. I tillegg til tre MA siste to åra, har eg hatt tre SA tidlegare. Men har også tre friske, store barn frå eit tidlegare forhold :Heartpink
 
Back
Topp