nei, ho meinte hcg ikkje hadde noko for seg denne gang.. ja, eg og synes den siste hcg'en er ganske merkelig, uannsett om det er sånn eller sånn liksom. No går det seinare med doblinga etter veke 8/9 - opp mot 3 - 31/2 dag... Men sia ho ikkje skjønner for langt eg er på vei, og at foster et var festa så himla langt nede ville ho bare venta og sjå.
Har nesten bestemt meg for å prøva å vera tolmodig og leva som normalt.... og me skal reisa på ferie den 29/6, og vil jo ikkje øydelegga ferien for dei andre ungane våre...
Men vurderer å ringa jordmora her heima, fordi om eg ikkje er kommen så langt at eg har tatt kontakt med dei ennå (bare legen min).
Kan jordmora her heima be om hcg???? eller er det legen som må??
"versta" er at eg føler eg ser gravid ut, med mage og styr :-/ no er eg litt rund til vanleg, hadde ikkje fått vekk babyfettet etter forje svangerskap... (desse to blir veldig tette, om spira mi held seg fast!!!)
Hadde pause frå blødning i natt - håper jo det er godt tegn.. men på an att utpå kvisten...
Skjønner reaksjonen din

og det er heilt greit. Du skremmer meg ikkje, syns det er heilt topp at du fortell det du tenker.