Høyrehendt/venstrehendt

Apeloffen

Forumet er livet
Ja hva er du? Og samtidig lurer jeg på hvilken skulder du har veska på, og hvilken side du bærer barnet ditt på? Om du bærer det på hofta da..

Selv skriver jeg med høyrehanda,og det meste gjør jeg med høyrehanda.. Men har merket meg to ting. Jeg bærer Elias på venstre hofte,og jeg har veska mi over venstre skulder.. Prøver jeg meg på høyresida så bare sklir Elias ned, og veska detter av skuldra...[8|]

jeg er høyere hendt,bærer veska på høyre side(noen ganger på venstre),bærer mini på høyre side på armen ikke  hofta..

Jeg er høyrehendt og har veska mi på høyre skulder. Bærer vel en del på venstre side vil jeg tro.

jeg er venstrehendt
bærer veksen på høyreside
bærer jonas på høyre side

Jeg er venstrehendt. Bærer både veske og barn på høyre side. [:)]

jeg er høyrehendt. Har veska på høyre side, men bærer barn på venstre side

ORIGINAL: lmk88

høyrehendt, bærer tobias på høyre side og har veska på høyre side..
men jeg spiser som om jeg var venstehendt [:D]

er venstrehendt.bærer veska på venstre skulder,og ungene har jeg på venstre hofta [:)]

e høyrehendt, har veska på høyre skulder å ungen på høyre armen/hofta[;)]

Jeg er venstrehendt.
Bærer vesken på høyre skulder, og Sofia på venstre hodte.

Det er naturligst å bære barnet på venstre hofte uanhengig om en er venstre eller høyrehendt. De har funnet ut (vissnok) at de som lider av fødselsdepresjon, ofte bærer barnet på høyre hofte.

ORIGINAL: lmk88

jupp,her også[:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ja hva er du? Og samtidig lurer jeg på hvilken skulder du har veska på, og hvilken side du bærer barnet ditt på? Om du bærer det på hofta da..

Selv skriver jeg med høyrehanda,og det meste gjør jeg med høyrehanda.. Men har merket meg to ting. Jeg bærer Elias på venstre hofte,og jeg har veska mi over venstre skulder.. Prøver jeg meg på høyresida så bare sklir Elias ned, og veska detter av skuldra...[8|]

Haha samme her. Får ikke til å bære henne mye på høyresiden, samme med veska[:D]

Jeg er høyrehendt. Bærer barna både på venstre og høyre side. Veska varierer jeg også med. Kan forresten skrive nokså pent med venstrehånda også.

er høyrehendt, og bærer både veska og barnet på høyre side. men tlf er jeg NØDT til å holde på venstre side med venstre hånd, ellers så blir det heeelt feil...[&:][:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Sånn er d her også...blir helt feil å ha veske eller barn på høyresiden...[:D]

Jeg er høyrehendt,men bærer veska og Sander på venstre side[8|] Merkelig,det har jeg ikke tenkt over før[8|]

har det på akkurat samme måte som deg, er høyrehendt, men bærer både snuppa og veska på venstre hofte=)

e høyre hendt,har veska på høyre skulder,å bær ongen på
venstre hofta..

Høyre på alt [:)]

Back
Topp