Husker ikke fra sist hvilke side du helst ikke skulle ligge på om natta. Noen som vet? Husker det var da fare for at noe kunne komme i klem så du kunne besvime
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg aldri hørt om førNoen gravide får en del ubehag av å ligge på ryggen, men det er senere i svangerskapet når magen er stor og tung.
OkHvis man googler hvilken side man bør sove på, så står det at man helst skal sove på venstre side. Men jeg husker ikke hvor jeg leste om leveren, så mulig jeg husker feil ogsåfestet seg bare at man bør helst ligge på venstre side
og ja - det gjelder senere i svangerskapet når magen er stor
![]()
Eg ligger bare på høyre side. Når må eg snu meg over til venstre? Må ligge med ansiktet ut fra sengen. Både eg og mannen hater og bli pusta i trynemen må vell finne meg i det. Vil ikkje bytte plass heller
![]()
Vi er også slik, men jeg bytter side med mannen etter humør og han bare finner seg i det. Vi har en seng som er mykere på ene siden av madrassen så jeg flytter meg rundt etter hva jeg syns er mest behageligEg ligger bare på høyre side. Når må eg snu meg over til venstre? Må ligge med ansiktet ut fra sengen. Både eg og mannen hater og bli pusta i trynemen må vell finne meg i det. Vil ikkje bytte plass heller
![]()
Vi er også slik, men jeg bytter side med mannen etter humør og han bare finner seg i det. Vi har en seng som er mykere på ene siden av madrassen så jeg flytter meg rundt etter hva jeg syns er mest behagelig![]()