høyhælte sko

håper85

Elsker forumet
Jeg har ikke barn selv ennå, men så i se og hør på nett bilder av suri datra til katie holmes og tom cruise og syns det ser sykt ut atde bruker høyhælte sko til den lille jenta, noen som er enig.
Katie sier: hu elsker de høye hælene, etter min mening er det vel moren om elsker de...
Beina blir jo ødelagte

folk må få gjøre som di vil uten at alle har en mening om det.
kansje jenta liker å gå med sånne sko da, hva vet vi.
har sett flere jenter i nabolaget her i den alderen med sommersko som har en liten hel.
er ikke snakk om stilettheler på 10 cm..

jaja man bestemmer selv hva ungene skal gå i.. jeg trodde beina kunne bli ødelagte av å gå¨i sko med hæler i den aldren. Jeg jobba i barnehage for 1 år siden og der var det en av ungene som hadde noe prinsesse lekesko med en minimal hæl på seg i barnehagen og hu fikk ikke lov til å bruke de... Lederen sa at beina blir ødelagte.. Men helt klart det er foreldrenes sak om hva man kler på barna.... 

ORIGINAL: håper85

jaja man bestemmer selv hva ungene skal gå i.. jeg trodde beina kunne bli ødelagte av å gå¨i sko med hæler i den aldren. Jeg jobba i barnehage for 1 år siden og der var det en av ungene som hadde noe prinsesse lekesko med en minimal hæl på seg i barnehagen og hu fikk ikke lov til å bruke de... Lederen sa at beina blir ødelagte.. Men helt klart det er foreldrenes sak om hva man kler på barna.... 

vet ikke hvor gammel hun suri er? men er de helt små så kan bena helt klart bli ødelagt av sånt, da...

Back
Topp