Høygravid!!!

Gabriela

Forumet er livet
Uff... er så deprimert.....
Var på bursdagsfest i går til en venninne av samboeren min..
Det var koselig det, komme seg ut og treffe folk igjen:)
MEN.. her kommer noe som ikke var fullt så koselig...
Ei jente på den festen der trodde jeg var 8 MÅNEDER på vei!!!!! HØYGRAVID ALTSÅ!!!!!!
gud....

hallo!!!! da kan ikke hun ha mye peiling på hvordan man ser ut i den tiden!! bare le og si til deg selv; stakkar jente,hun vet ikke mye hun!!! [:D] vet det er kjipt å få høre sånt,fikk konstant :skal du ha tvillinger eller..!, i starten! [:'(]  men det er bare å si: dumme folk,så blir det litt bedre iallefall! [:D] 

ORIGINAL: momy

hallo!!!! da kan ikke hun ha mye peiling på hvordan man ser ut i den tiden!! bare le og si til deg selv; stakkar jente,hun vet ikke mye hun!!! [:D] vet det er kjipt å få høre sånt,fikk konstant :skal du ha tvillinger eller..!, i starten! [:'(]  men det er bare å si: dumme folk,så blir det litt bedre iallefall! [:D] 

Enig..[:)] bare drit i hu...[:'(] så leng baby har d bra...[:)]

Det kunne vært verre...folk tror at jeg bare har blitt feit [:D]
Men nå begynner jeg endelig å se litt gravid ut.

vær glad og stolt over magen din!
ikke alle som har peiling på hvordan magen utvikler seg og hvor stor den kan være til hver en tid. og selv merker jeg at magen min er større om kvelden enn tidlig på dagen å da ser jeg jo ut som om jeg er kommet lenger enn jeg har.

men vær glad for at det viser så godt at du har en baby inni der.
vær stolt og strutt med magen din du.
det gjør jeg [:D]

he he he typisk reaksjon på ei som var meget misunnelig, og bruker det skittneste trikset for å få deg til å tro at du er for "stor" hm....ler litt...[:D]
gravide kvinner kan oppattes som trussel fordi det instinktivt sier at enn er mere "kvinne"og attraktiv eller noe sånn jeg leste......strutt mere når du hører slik!!

know the feeling[:)]forrige sv hadde jeg termin i juni,og i feb begynte folk å spørre om jeg var dags ventende.nå føler jeg at magen bare blir større og større for hver time.jeg skjønner ikke hvordan det skal gå hvis magen blir større denne gangen

Vær stolt over magen din, du! [:)]

Her er det motsatt, jeg får daglig høre av kolleger: "Du har jo ennå ikke fått mage??"- og det er jeg DRITT lei av, jeg skjønner at de ikke mener noe vondt med det, men jeg tar det litt som en fornærmelse og føler at de antyder at noe er galt med babyen min [:'(]

Hei! Synes du er heldig som har fått mage Gabriela! Men skjønner det er irriterende når noen tror du er kommet så langt! Selv har jeg samme problem som Heather, folk sier at jeg ikke har fått noe mage enda og slik. Når jeg forteller at jeg er 17 uker på vei, så sier de; Hæ!? Det vises da ikke på deg! Men men, kroppene våre er jo forskjellige, så det må vi nok bare godta[:)] Kos deg med magen din du! Det hadde jeg gjort![;)] Klem!

tja. har jo ikke sett sånn på det, at folk kan være misunnelig:) hehe... jeg følte meg egentlig veldig fin i går.. nye mammaklær, ny sveis og jeg hadde sminka meg for en gangs skyld:) hehe... følte meg egentig ganske fin:) tusen takk for svara deres:) har vært på jobb i dag.. kom hjem nå og det var rett bort til pc'n for å lese siste nytt... det er så koselig å sitte her og "skravle" med dere mars-mammaer:)
Klem til alle sammen

hehe hun var nok bare misunelig, eller veldig uvitende hvordan en høygravid dame ser ut[:D] Du er kjempeheldig som har fått så stor og fin mage allerede synes jeg!!! Vær stolt av den![:)] Gleder meg til det blir meg som kan strutte i vei!

Back
Topp