Høygravid

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Har dåke tenkt på at vi skal gå høygravide i alle sommer mnd? Da kan bli varmt.

Har tenkt tanken :hilarious: Får kjøpe ekstra stort basseng til jenta i sommer som jeg kan ligge å hvale meg oppi :hilarious::hilarious:
Ellers har vi aircondition på varmepumpa som funker ;) og en kjeller under bakkeplan så er kjølig der på sommeren :)

Gleder meg til å være en stranda hval på stranda :hilarious:

Kom på det i går ja:wtf:

Skal kjøpe stort badebasseng :hilarious: og så har vi to varmepumper som kommer til å stå på kjøling :hungover: har vært høygravid med begge mine så det går nok bra. (Oktober og juli) juli var verst :shy:

Slo meg brått at vi skal 2,5 uke til Spania fra midten av juni også :hilarious:

Haha, det er jammen sant! Men det er et lite offer for en stor gave. :smiley-angelic003

Haha, det er jammen sant! Men det er et lite offer for en stor gave. :smiley-angelic003
Helt enig! :)

jeg dropper gjerne ferieturen til Spania mot at spiren holder seg her altså :)

Vi er som regel i sør-Frankrike en uke eller to i juli, tror kanskje vi heller skal ta det i påsken :cool:

Hehe det kan bli varmt :D

Med storesøster hadde jeg termin i oktober og var i Spania 3 uker i juli. Det var AMAZING!! Bekkenløsningen var mye bedre der og jeg kunne ligge i bassenget hele dagen. Er helt annerledes der enn her mtp at man stort sett har tilgang på basseng hele tiden. Kos deg!! :D

Jeg har fått barn i august før. Elsket å være gravid på sommeren. Er sjeldent det er veldig varmt hele sommeren :)

Fikk første i starten av august, og det året var det skikkelig varmt! Regner med det blir bedre å gå høygravid i juli enn å sitte med brukket ankel som jeg gjorde 7 uker i sommer..

Vi har heldigvis air condition :smug: Skal nok montere det på campingvogna også. Jeg tror ikke sommeren som gravid blir noe verre enn vanlig :cool:

Jeg tåler varme relativt dårlig til vanlig, så det kan nok bli interessant dette ja! :hilarious:

Back
Topp