Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho! Såå gøy. Jeg har vel i teorien bare 33 dager igjen. Spørs om sykehuset slår seg vrang.
Fordi jeg skal etter planen settes igang 37+6 men .. Kan jo møte på en som mener at det ikke er nødvendig.. Og deet skremmer meg.. heheSå herlig!! Hvorfor skulle sykehuset være vrange?
Fordi jeg skal etter planen settes igang 37+6 men .. Kan jo møte på en som mener at det ikke er nødvendig.. Og deet skremmer meg.. hehe
Sant!! Holder på å bli tussete av bekymringer. Så her telles det ned på dager ja! Heheåååh, så unødvendig! Alltid noe man skal uroe seg over.. Akkurat som man ikke har nok bekymringer fra før ;-) Masse lykke til!!
Fordi jeg skal etter planen settes igang 37+6 men .. Kan jo møte på en som mener at det ikke er nødvendig.. Og deet skremmer meg.. hehe
Høygravid, og snart i mål da!
Her er det fire dager igjen til høygravid, og jeg aner virkelig ikke hvor tiden har blitt av de siste ukene.
Om det er bestemt og står i journalen din så kan de ikke gå tilbake på det. Når det er bestemt så er det bestemt. Men kan jo møte på noen som vil forsøke å overtale til å endre på det. Får satse på du slipper å forsvare valget, det er jo så slitsomt ... Her har de knapt ville pratet om igangsetting (og sist ble jeg så paff over å bli forespeilet mulig keisersnitt at jeg glemte å "mase" ). Skal ta det på neste kontroll.
Hipp hurra endelig er jeg høygravid!! 40 dager til termin <3 (34 +5)
Har hatt nedtelling og det er så deilig å nærme seg målet <3
Høygravid i morgen uæææ tenk bare 40 dager igjen!
Hurra for deg
Jeg kommer etter om 5 dager
Sjekket journalene og det står ikke! Men legen på sykehuset sa; Ser ingen problem med det..
Dumt at jeg glemte å få det skrevet inn. Må se bedre i alle papirene.. hehe
Takk me 2!Er jo ikke så lett å følge med hva som ligger i alle papirer, blir jo endel etterhvert når en har tett oppfølging. Men vil tro det der går fint ja, og at du får det igjennom.