Høygravid

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Er ikke det når man passerer uke 28? I såfall WæÆÆÆÆ!!! Det er ikke lenge til :eek:

Edit: 34+ 4 er man høygravid!! Fremdeles ikke så lenge igjen :p

Uke 28-29 var tredje trimester :D
 
Last edited:
Men nå går vi over i 3. trimester, så vi nærmer oss :)
 
Føler meg allerede høygravid :p men ikke mentalt ready to pop.. snart tredje trimester, blir bra:)
 
Er i uke 27 men jeg er så tungt og sliten klarer ikke å sove på natta gruer meg til når jeg blir "høygravid "
 
Er 27 uker på vei og føler meg klekkeklar :) håper jeg ikke blir så mye større nå. Singlet i str L passer ikke lengre og jeg utvider t-shortene mine :p
 
99 dager i til termin, med andre ord maks 100 dager til jeg får treffe lillebror (er garantert igangsettelse minst 2-3 dager før termin). Fytterakken så fort tiden noen ganger går. Jeg har vært helt eller delvis syk siden uke 5 (i november) og føler at hele dette året så langt har bare forduftet.
 
Akkurat 7 uker til jeg er høygravid. Denne uken har det skjedd mye i kroppen.. Det å gå i trapper har plutselig blitt tungt, bekkenet bar begynt å tulle seg, og jeg har gått fra å sove godt hver natt med max en do-tur til å sove veldig dårlig og hvertfall gå på do tre ganger. Er helt utslitt etter jobbhelg på en ene jobben min der jeg er på beina hele vakten. Spent på hvor lenge jeg klarer å jobbe der.
 
Back
Topp