Her går det greit, er ferdig med ørtende magesjau siden i fjord høst, var veldig redd for at det skulle sette igang premature rier, men slapp heldigvis det.
ja de styrtfødslene er ikke noe serlige, men så lenge barna har greid seg bra etter det så er det viktigst, vi får vel bare sitte igjen med skrekken uheldigvis, men jeg kan trøste deg med at nr tre pleier å være en luring og trenger ikke nødvendigvis å komme fort. Her brukte jeh fem døgn med rier på styrke med de rett før press riene før jeg hadde 2, 5 cm åpning og så gikk det en time og hun var ute.
hadde ikke regelmessige rier på noe punkt av fødselen med nr tre, men var nok den som var mest skremmende med tanke på lengden og halebeinet. Men kan trøste deg med at jeg fikk beskjed om at dette slettes ikke var normalt.
og nr to er gjerne den som kommer fortest
noenhar sagt at nr fire som jeg venter pleier å være noen lunde lik som Nr to, pg stemmer det så blir dette en kjempe kjapp afære på under fire timer fra første rie og under en time fra aktiv fødsel.
men det som er så flott er at vi er alle forskjellige og ingen fødsel er lik da det er barnet som bestemmer det meste under fødselen.