Høygravid :)

Ohh, så herlig da!:) Her er det noen uker til,da vi venter sent i okt:)

Phu, jeg hadde 40 dager igjen i går! Det går så alt for fort synes nå jeg! Jeg fødte jo Thale i uke 38+0, gjør jeg det samme igjen er det bare 3 uker og 5dager igjen! småpanikk :P
-samtidig kjenner jeg jo på at det virkelig er tungt nå.. symfysen værker og magen er full av baby! Tungt å puste og sparking i ribbein ;)
Oog på tirsdag fant vi ut at hun nå er ca 2,4kg inni der så jeg tenker det er jammen ikke langt igjen til hun når Thales fødselsvekt på 3070gr også....... Hun var perfekt stor synes jeg :)

Ooo, nå flyr tiden!! Har ikke helt tellingen på hvor mange dager det er igjen, men hvis det er rundt 34 uker så er det en ukes tid igjen for meg :) Og i dag kom stellebordet opp, så da begynner det å nærme seg litt mer klart for babyen her :)

herlig :-) ca 1 ukes tidtil jeg er der også :-)

Sjekket på nett idag, der sto det at man var høygravid når man var 34+4 . Jeg har da fire dager igjen! Har termin 1. Okt men har alltidhatt en følelse sv at hun kommet før.. De to andre kom til termin...

Da har jeg vært høygravid en stund:p er 38 uker i dag og går bare og venter i spenning!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp