Høygravid!!

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Melder meg inn i høygravid- klubben!!! Er det ikke 40 dager til termin som gjelder??

Føler meg virkelig høygravid også. Når damene med rullatorer tar innersvingen på deg for å komme forbi er det på tide å innse at man er i dårlig form. Hehe.. Jeg må gå opp to etg. for å komme til klasserommet og da sier alltid elevene; har du sprunget?? Det er vel så langt i fra fakta som det overhode kan bli, men jeg sier ja jeg, så slipper jeg forklare at man blir akkuratt som 110 år med baby i magen. ;)

Johoo! Er vist det jeg å da, 37 dager igjen! Ligger på et håndkle på gresset og velter rundt som en hval- ja jeg å føler meg høygravid!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hihi.. Ja. Det er sånn det er ;) har termin dagen etter deg. Blir spennende å se hvem av oss som føder først. Eller, kanskje det blir keisersnitt på oss.

Jeg følger etter om noen dager ;)
Men jeg føler meg virkelig høygravid nå :p
Det er med litt skrekkblandet fryd jeg tenker på at vi er så nerme å få hilse på våre små underverk <3

Haha Gizom, må bare le litt av dette utsagnet: velter rundt som en hval :P Du må da være en nydelig hval :)

Hurra for å være høygravid (kun fordi det ikke er så lenge igjen, for veldig moro er det ikke)! Jeg vralter som en gås og puster og peser så fort jeg beveger meg, skikkelig lekre er vi :D

Hurra! sikker på at alle ser kjempe flott gravid ut!

Høygravid veltende, pesende hval her også, med 38 dager til termin. Ble for varmt hjemme, så flinke mannen har fått stasjonert meg ved sjøen. Deilig:

ImageUploadedByBV Forum1369567495.425923.jpg

Haha Gizom, må bare le litt av dette utsagnet: velter rundt som en hval :P Du må da være en nydelig hval :)
TAkk- *ler godt*

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp