Høygravid!

Princess88

Glad i forumet
Idag er jeg høygravid og det gikk plutselig opp for meg hvor kort tid det er igjen før lillemann kommer.. :p
Storesøster kom jo 17 dager før tiden og her er jo mens termin på julaften og UL termin 12 januar.
Dvs at det er stor sjans for at prinsen kommer før 12 januar, men det kan man jo aldri vite da :)
Kanskje på tide å kjøpe resten av det vi mangler og pakke sykehusbagen snart..

Andre som plutselig føler de er sent ute med alt som skulle vært ordnet før babyen kommer?

• Liker
Reactions: jc
Vi kjøpte nesten akkurat det siste som har vært nødvendig for at jenta våres skal komme, men nå har jeg lyst på en ting til:p men den er ikke et must, men blir absolutt nyttig. Nemlig kjørepose til å ha i bilstolen. Kom over en jeg synes var såå fin <3 :) så da får jeg bruke litt mer penger:p men tenker også over at det plutselig ikke er så lenge igjen til vi har våre søte små i armene!! UTROLIG :D godt tia går;)

Jeg er også høygravid i dag, gratulerer til oss!
40 dager igjen til termin, storebror kom 35 dager før.. Jeg er veldig spent! Håper jeg får gå lenger denne gangen..

Jeg har vasket opp klærne som jeg skal ha i fødebagen, så den skal jeg begynne å pakke nå. Spennende tider =)

handlet en god del forige mandag, faktisk veldi mye-brukte vel litt over 20 000... hehe, men var både vogn, bilstil, voksipose, litt klær og annet utstyr og ting til meg selv som ammebh osv..... så har i grunn bare stellekommode igjen(vet ikke når vi får kjøpt det pga tar jo litt plass:S ).... seng skal vi vente med for han skal få sove i en stor flettekurv til å begynne med(skal lage nytt kanteskjørt+kjøpt ny madrass), ellers så har jeg fått vasket alt av babyklær(nye og gamle arvet) og kluter å alt sånt,
I morgen skal jeg kjøpe restn av der jeg skal ha me meg til sykehuse så er vel bare noen dager til jeg pakker sykehusbaggen...

Jeg har pakket ungens stelleveske til sykehus og ev besøk hos mamma og pappa dagen vi kommer hjem,men jeg sliter med å pakke min veske.Det meste jeg skal ha i den veska er jo ting jeg trenger nå fremover,så er jo dumt å pakke det vekk...Men har ordnet noe da,sånn som mørke joggebukser jeg ikke bruker så ofte og noen av de gamle trusene og sokkene mine.Så får vi se når jeg får tatt resten,kan ev be samboer/mamma hente/kjøpe noe hvis jeg ikke er fornøyd med det jeg har pakket;)

Føler jeg har god tid enda jeg. Er bare i midten av uke 32 og er så sikker på at jeg har et hav av tid :) Har ingen som helst planer om å føde før neste år, så jeg har litt is i magen og lar utstyr og klær vente noen uker, men når det nye året kommer, så skal jeg nok i gang med både det ene og det andre. Tror vi har det meste av innkjøp i boks, bortsett fra en (stelle)kommode, men det ordner seg en gang før jul.

Eg har totalt is i magen denne gangen. Forrige gang på denne tiden så stod alt klart, seng, vogn, bilstol montert osv. No har eg null oversikt. Begynte å vaske litt kle i går, så ser jo at me har ein del kle i allefall, og har jo det meste etter storebror så det går nok fint. Fødebag pakkar eg når eg nærmar meg meir, sånn type to veker før tenker eg.
Blir nok gjort ein del forberedelsar i juleferien her i huset reknar eg med :)

Gratulere som høygravid!

Her har jeg nå det meste på plass. Fødebagen er nettopp pakket og klærne har jeg fått vasket opp. Om han her kommer som størstebroren så er han her om 1,5 uke, er jo plutselig 36+3 i dag. Og siden mannen reiste offshore mandag tenkte jeg det er greit å bagen klar om det plutselig skjer noe. Ser ikke helt for meg hvem som skulle ha funnet det jeg skal ha i den om han ikke er hjemme og det kan jo ta noen timer før han er på land igjen så mulig jeg trenger den før han kommer.

Men satser selvsagt på at minstebroren holder seg inne til januar :)

Back
Topp