høygravid?

cathrine2

Gift med forumet
når kan en egentlig si høygravid?? føler meg stor og svær og sånt.. men føler meg liksom ikke høygravid enda..[8|]

Var hos jordmora i dag (i går[8D]) og hun sa at nå begynner jeg å bli høygravid. [:)]
Vi er jo ca like langt på vei, så da er vel du også det[;)]

oi hehe ja vi var akkurat like langt på vei ja[;)] hmmm litt merkelig.. klarer ikke helt å se for meg at jeg er høygravid.. tiden går så sinnsykt fort..

Føler meg ikke helt høygravid jeg heller enda, har jo tross alt 7 uker til å vokse på.[:D]
Tickeren min er ikke helt rett, den lyver med 2 dager. Jeg er 33 uker i dag, fredag.
(33 uker og 2 dager er fra min første termin, har bare ikke fått forandret den[8D])

hehe nå startet jeg en helt egen tråd for deg bare for å si at noe var muffens med tickerne våre[8D] så svarte du på d her[;)] hehehe

hehe[:D]
Ja, men det er jeg som surrer[8D] Kan vel kanskje ikke skylde på ammetåka enda??[:D] hehe

Man er vel egentlig høygravid i siste trimester når man blir på det største?[;)] Jeg er ikke så veldig stor, men har ikke lenge igjen. Føler meg høygravid for det selv om magen nå har sunket ned[:D]

jeg føler meg høygravid...er bliyy så stor nå at jeg gleder meg til å bli ferdig[:)]

ORIGINAL: tut

Man er høygravid fra uke 35. Da er også magen på sitt høyeste.

Da er jeg ennå høy gravid.. Woohoo[8D]

Så klart litt individuelt...Men en blir vel mer eller mindre kalt høygravid de siste 8ukene,altså fra runda 32uker![;)]
Med første her følte jeg meg kun høygravid fra uke 36,mens denna gangen har jeg følt meg høygravid siden 30 uker...

Back
Topp