Høygravid!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Da var visst jeg høygravid også! 39 dager igjen ifl babyverden sin kalkulator! [:D]

Har hatt en del mensmurringer både foran og bak.. og det  stikker som bare fy innimellom. Igår hadde jeg en vondt som starta i ryggen.. også ble det bare verre og verre..gikk nedover i låra og frem i magen. Gikk over etter 1 minutt eller noe.. Har jo også vært dårlig i magen ei stund..  Så nå tror jeg ikke det er så lenge igjen.. Selvom jeg har belaget meg på overtid. [:)] Men kan vente på seg i to-tre uker altså.

God Påske til alle maiforums mamma'r! Nå er det snart vår tur!!

her er min høygravide mage :)

Gratulerer så mye med høygravid status[:)]

Kjempefin mage har du[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Gratulerer så mye med høygravid status[:)]

Kjempefin mage har du[:)]

enig[:D]

ORIGINAL: FrøkenS

Da var visst jeg høygravid også! 39 dager igjen ifl babyverden sin kalkulator! [:D]

Har hatt en del mensmurringer både foran og bak.. og det  stikker som bare fy innimellom. Igår hadde jeg en vondt som starta i ryggen.. også ble det bare verre og verre..gikk nedover i låra og frem i magen. Gikk over etter 1 minutt eller noe.. Har jo også vært dårlig i magen ei stund..  Så nå tror jeg ikke det er så lenge igjen.. Selvom jeg har belaget meg på overtid. [:)] Men kan vente på seg i to-tre uker altså.

God Påske til alle maiforums mamma'r! Nå er det snart vår tur!!

her er min høygravide mage :)

Gratulere så masse som høygravid, det er liksom neste delmål her i huset også :) kjempefin gravide mage

Back
Topp