Høygravid.... opptur eller ikke ?

Tja energien var i grunn der, men det ble litt begrenset hva jeg kunne gjøre pga av bekkenløsning. Hadde også halsbrann av en annen verden som stjal nattesøvnen. Var en del kvalm og uvel pga det.

Føltes litt bale da jeg måtte gå to uker på overtid, men tror ikke jeg kan klage så veldig :)
To uker på overtid ! da er det fullt lov og synes ting er lovelig tungt mener nå jeg. Bekkenet er faktisk blitt bedrre her men det varierer også litt på dagformen. Halsbrann er nesten det værste med hele svangerskapet spørr du meg- Jeg ser jo at mange svarer som deg. Ikke bare ille...men generelt en del uvell. :)

Syntes det var opptur jeg! Eneste jeg merket til var at jeg ikke orket å spise så mye til middag og derfor ble fort sulten igjen :P

Har hatt en knirkefritt svangerskap..! Men følte meg litt tung og sliten på overtid^^.
Kjente litt kvalme men det kom av at jeg kunne gå litt for lenge uten mat! Ellers så har det vært veldig fint og være gravid:D

Alt var grusomt. Halsbrann, svettetokter, måtte tisse hele tida, søvnproblem, ble kvalm av å ligge på ryggen.

Back
Topp