Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Jeg har født to barn i januar, så har aldri vært høygravid om sommeren. Noen erfaringer, tips eller triks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt første barn er og født i januar. Syns det var en veldig fin tid mtp graviditeten månedene før. Har derfor ingen tips dessverre, men tenkt på akkurat det samme som deg. Vi har og store vinduer og det blir veldig varmt inne…Jeg har født to barn i januar, så har aldri vært høygravid om sommeren. Noen erfaringer, tips eller triks?
Vi har en slik flyttbar aircon på soverommet. Den er helt gullKjenner virkelig at jeg gruer meg! I andre etasje der vi har soverommene våre blir det gloooovarmt om sommeren pga store vinduer overalt og sola steker oss levende. Og så har vi ikke aircondition Tror vi må skaffe oss flyttbar aircondition !!
Kjenner virkelig at jeg gruer meg! I andre etasje der vi har soverommene våre blir det gloooovarmt om sommeren pga store vinduer overalt og sola steker oss levende. Og så har vi ikke aircondition Tror vi må skaffe oss flyttbar aircondition !!
Kjenner virkelig at jeg gruer meg! I andre etasje der vi har soverommene våre blir det gloooovarmt om sommeren pga store vinduer overalt og sola steker oss levende. Og så har vi ikke aircondition Tror vi må skaffe oss flyttbar aircondition !!
Har hatt flyttbar aircondition i 15 år. Hadde dødd uten. Kjøpte min på Elkjøp i 2007, funker fremdeles. Tror jeg betalte 2000. Seriøst, det beste kjøpet jeg har gjort i hele mitt livKjenner virkelig at jeg gruer meg! I andre etasje der vi har soverommene våre blir det gloooovarmt om sommeren pga store vinduer overalt og sola steker oss levende. Og så har vi ikke aircondition Tror vi må skaffe oss flyttbar aircondition !!
Er sånn jeg har hatt det de to andre gangene! Blitt gravid 15. april og født i januar, og må si at det var ganske deilig Kjenner jeg gruer meg til å være høygravid på sommeren altså Men det virker som at vi skal kjøpe oss en aircondition tidlig i hvert fall!ViJeg kjøpte flyttbar aircondition da minsten var i magen. Dette blir tredje augustbarnet vårt. Da jeg var gravid med første var det rekordsommer og tørke, det var helt forferdelig. Hadde nok valgt første trimester på sommeren og tredje på vinteren hvis det var mulig å velge, men får ta til takke med det jeg får, som tydeligvis er august.
Vi skal nok klare oss! Bare planlegge litt, så blir det fint. Og så har vi en fin termingruppe å klage til, som forstår hvordan vi har det.
I andre etasjen vår der vi sover blir det lett 40 grader når vi skal legge oss og de siste somrene har det vært ganske varmt ute, over 30 grader. Alt over 28 grader blir aalt for varmt for meg, så kan bare se for meg hvor forferdelig det er når man er høygravid i tillegg.Fødet sommeren i fjor. Var ingen problem. Vi bor i Norge, det blir sjelden 40 grader
Jeg har brukt å slå den på tre timer før leggetid. Den bråker veldig mye + jeg synes det er ubehagelig å ha den på mens jeg sover, men vi har av og til hatt den på på naborommet og så hatt oppe dørene. Akkurat nå har vi ikke tropenetter på Sørlandet (~17 grader på natta), så det går greit på natta så lenge rommet er avkjølt først. Får se i juli...Dere som har mobil aircondition: hvor lenge må den stå på før det blir levelig temperatur på soverommet? Har dere den på hele natta?
Takk, da prøver vi å sette på noen timer før leggetidJeg har brukt å slå den på tre timer før leggetid. Den bråker veldig mye + jeg synes det er ubehagelig å ha den på mens jeg sover, men vi har av og til hatt den på på naborommet og så hatt oppe dørene. Akkurat nå har vi ikke tropenetter på Sørlandet (~17 grader på natta), så det går greit på natta så lenge rommet er avkjølt først. Får se i juli...