Høygravid og syk!

mamma 87

Flørter med forumet
Flere her som er syke på en eller annet måte? Blir utrolig sliten av det i tillegg til graviditeten. Jeg har bihulebetennelse, ligger rett ut, skyller nesen med neshorn og tar paracet. Presser i hodet, på siden av nesen og ut til ørene. Gi gjerne tips. Vil bli for frisk i tilfelle babyn kommer før. (Uke37 på tirsdag)

Flere her som er syke på en eller annet måte? Blir utrolig sliten av det i tillegg til graviditeten. Jeg har bihulebetennelse, ligger rett ut, skyller nesen med neshorn og tar paracet. Presser i hodet, på siden av nesen og ut til ørene. Gi gjerne tips. Vil bli for frisk i tilfelle babyn kommer før. (Uke37 på tirsdag)
Huff! Hørtes fryktelig kjipt ut! Hadde fire runder med forkjølelse i perioden januar-mars. Tror kanskje den bare aldri gikk helt over imellom. Kjempetungt!
Tror det ofte sitter lengre når man er gravid, har jeg inntrykk av. Og har hørt at kroppen ordner det slik at fødselen lar vente på seg hvis man er skikkelig forkjølet/syk. Usikker på om det stemmer. Krysser fingrene for at du blir frisk snart, og at du er frisk og rask (i den grad en høygravid kvinne kan være det) når det hele starter! :)

Huff, det hørtes ikke noe greit ut :/
Jeg er litt forkjølet, men det er kun litt hoste om morgenen og kvelden.

Har ingen andre tips enn masse vann og søvn! :) God bedring, håper du blir fort frisk! :)

Nå har jeg vært på legevakta for andre gang i dag. (var der på lørdag og uten å få noe hjelp) Sa nå at jeg var utslitt, har snart vært dårlig i 14 dager. Fikk endelig...pensilin weifapanin eller hva det heter. Nå kanskje jeg rekker å bli frisk før fødselen setter i gang..."hoh"! Andre som går på pensilin her?

Ikke sånn veldig syk, men ille nok å ha blitt ordentlig forkjølet :( Håper bare det går over til lillebror kommer om 10 dager...! (Håper resten av familien er ferdige med forkjølelsen til da også).

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp