Høygravid og Diaré!!!

Gravid2012

Andre møte med forumet
Er gravid i uke 39+3 og har de siste tre dagene slitt med diaré. Uansett hva jeg spiser og drikker blir den ikke borte. Noen forslag til hva jeg burde gjøre?! Har endel kynner som ikke er vonde.Burde jeg skjekke med lege eller jordmor?! Syns oxo det generelt er mindre liv/bevegelse.... Hjelp!!!

Erfaringsmessig så vet jeg at man kan ble svært tynn i magen, (nesten diare) når noe er på gang. Babyen ligger så langt nede, presser på alt av tarmer osv. Og hele situasjonen gjør så du blir veldig tynn i magen!
Men selvfølgelig trenhger det ikke å være det!
Ta en tlf til jordmora eller legen din å hør, hvis du er usikker! Alltid greit å forhøre seg!

Men vet det er veldig normalt, hadde sånn løs mage med førstemann den uka hun kom!
Og siden du har kynnere å så kan noe være i gang:)

God bedring, spis litt kjeks og ris, håper det går bedre eller at det blir fødsel:)

*tyst*

Takk for bra svar:-)) Får la det gå noen dager til før jeg evt ringer jordmor siden det er godt med liv inni her og det høres jo ut som detta er normalt. Skal følge rådet ditt om kjeks ellers kan d jo være noe på gang. Eneste som er kjipt er at dette er fjerde dagen med diaré.

Back
Topp