Høygravid og aktivitet

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg synes ikke jeg har de store sparkene lengre, er 35+2.

Jeg kjenner litt dulting 1-2 ganger om dagen. Kjenner dere mye aktivitet?
 
De siste dagene synes jeg det har vært usedvanlig lite aktivitet også :/ de begynner nok å bli så store at de ikke får rørt seg så mye :p
 
Mer aktiv denne enn storesøster på samme tid:p er nok noen som er mer og mindre aktive:) naturlig med mindre aktivitet når de blir så store og vel? Ikke alltid jeg tenker over at det er aktivitet når jeg er opptatt med noe.
 
Så å si ingen sparking, men litt dulting. Han snur seg mest fra side til side:)
 
Har det helt likt er 36+4. Fortalte det til og med til legen i går. Og hun sa at det var normalt. så lenge man kjenner bevegelser tror jeg det er normalt
 
Tenkte akkurat på det samme selv... Hatt MYE spark frem til nå, har roet seg betraktelig nå.. Les: ingen som sparker meg i siden for å få meg opp om morran :p
 
Mindre aktivitet her også. Har noen økter i løpet av dagen, men stort sett litt dulting og gnuffing.
 
Er myyyye aktivitet, romstering og dulting og dytting, men tror ikke det er plass til sparking lenger. Men den romsteringa som skjer er til tider såpass kraftig at det er ordentlig ubehagelig. Tror det er vanlig st bevegelsenes karakter endres rundt denne tida, men de skal visst ikke avta. Men ser det er mange der det har blitt mindre så da tenker jeg det er normalt?
 
Her er det også blitt mindre, så jeg var på sykehuset på registrering og ultralyd i går.. men alt var helt fint med den lille :) Greit å få det sjekket ihvertfall, så man slipper å bekymre seg. Men er vel vanlig dette å, ettersom vi er flere som opplever det :)
 
Her er det veldig mye aktivitet, dulting, gnuing og spark, dog mindre strake spark enn før. :p Synes det til tider kan bli veldig slitsomt, er uke 36 på torsdag og gleder meg til hun kommer ut! :p
 
Kjenner også mindre spark. Det har blitt erstattet med at han snur seg fra side til side sånn at magen inntar bisarre former. Blir helt fasinert av å se på magen. Merker også mer hikking nå en før. Var hos jordmor i går. Alt var bra med mini. Er 36+2 i dag
 
Har variert mellom ninjaspark og ommøblering av magehuset lenge, og er fremdeles variasjon, sparkene er gjerne mer kraftig dytting utover istede for impulsive spark til tider no da, siden han ikke har plass til å ta fart med beina liksom.
 
Ikke så mye sparking, mer turning og romstering, og aller mest på kvelds/nattetid når jeg skal sove, ikke så mye på dagene.
 
Er myyyye aktivitet, romstering og dulting og dytting, men tror ikke det er plass til sparking lenger. Men den romsteringa som skjer er til tider såpass kraftig at det er ordentlig ubehagelig. Tror det er vanlig st bevegelsenes karakter endres rundt denne tida, men de skal visst ikke avta. Men ser det er mange der det har blitt mindre så da tenker jeg det er normalt?
Akkurat sånn er det her også. Føles voldsommere og "nærmere", altså at ting stikker ut, jeg ser tydelige kuler og det dunker og er ubehagelig, ja. Men tror frekvensen er omtrent lik.
 
Back
Topp